Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київ |
Депо приписки: | дільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1960 |
Борщагівка-Технічна — проміжна станція 3-го класу Київського залізничного вузла Південно-Західної залізниці. Розміщується між станціями Київ-Волинський та Борщагівка.
Виникла у 1960-і роки, у зв'язку з електрифікацією ділянки Київ — Тетерів, і необхідністю улаштування оборотного депо для приміських електропоїздів фастівського депо. Відстань до станції Київ-Пасажирський — 9 км. Станція є пунктом обороту (офіційно — оборотним депо) та відстою для багатьох електропоїздів Коростенського напрямку (РПЧ-8 Фастів). Колійний розвиток представлений двома головними та 18 допоміжними коліями, із яких 12 колій призначені для відстою електропоїздів. На станції розташовані будівлі електричної централізації станції і оборотного депо станції Борщагівка-Технічна. Також на коліях відстою електропоїздів виконується ТО-2 для електропоїздів моторвагонного депо Фастів-1, інколи для електропоїздів РПЧ-10 Чернігів. Попри те, що донедавна ця станція у розкладах не фігурувала, усі без винятку електропоїзди там зупинялися. Для більш зручної посадки і висадки пасажирів під час службової зупинки на станції улаштовані невеликі платформи довжиною 2.5-3м. Також колії станції Борщагівка-Технічна використовуються для відстою та технічного обслуговування рухомого складу Київської міської електрички. |