26. станція ОРІЛЬКА (151.5)

Південна філія УЗ, ДН-2 Харків, дільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)
Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-2 Харків Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1902
Орілька — проміжна залізнична станція Харківської дирекції Південної залізниці на електрифікованій лінії Красноград — Лозова між зупинними пунктами пост 146 км (5,6 км) та з.п. 159 км. (8,8 км). Розташована в однойменному селищі Лозівського району Харківської області.
 
Станція відкрита у 1902 році поблизу річки Орілька, під час будівництва залізничної лінії Полтава — Лозова, яка забезпечила рух поїздів у західному та Донбаському напрямках. Важливою віхою в історії станції стали 1960-ті роки, коли почали будівництво електричної централізації управління стрілками, введена тепловозна тяга. Через відкриття Орільського цукрового заводу станція стала вантажною 3-го класу зі штатним розкладом на 52 особи. На станції проводилися вантажні роботи на чотирьох під'їзних коліях і двох орендованих дільницях. Вантаж складався з цукру, зерна, консервованих овочів, макухи, залізобетону.
 
З розпадом СРСР закрився основний постачальник вантажів — цукровий завод, тож перевезення значно знизилися, проте згодом становище змогли врятувати ТОВ «Агро-світ» та ТОВ «Лан», завдяки яким з'явилися нові під'їзні колії, а станція збільшила навантаження вагонів.
 
Збереглася перша будівля вокзалу, яка побудована 1902 року. В будівлі вокзалу знаходилися кабінет чергового по станції, квартира начальника станції та квитково-багажна каса. Поруч зі старою будівлею споруджено новий вокзал станції.
 
Восени 2012 року, на честь ювілею станції, будівлю вокзалу було реконструйовано, а станцію електрифіковано змінним струмом (~25 кВ) в складі дільниці Полтава-Південна — Лозова.
Загрузить фото · Править информацию
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр