20. станція ТРОСТЯНЕЦЬ-СМОРОДИНЕ (112.9)

Південна філія УЗ, ДН-3 Суми, дільниця Люботин-Західний - Білопілля (П-ЗАХ зал)
Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-3 Суми Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Люботин-Західний - Білопілля (П-ЗАХ зал)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Тепловозна тяга СССР
Стан:действующий
Побудований:1878
Примітка:В межах станції, і на самій станції діє 3-зн. АБ
Тростяне́ць-Сморо́дине — (до 2018 - Смородине) - дільнична залізнична станція 2-го класу Сумської дирекції Південної залізниці на неелектрифікованій лінії Боромля — Кириківка між станціями Скрягівка (9 км) та Бакирівка (12 км). Розташована в місті Тростянець Охтирського району Сумської області.
 
Впродовж 1871—1877 років була утворена Смородинська дистанція колії Харківсько-Миколаївської залізниці. У 1877 році, з метою організації поїзної та маневрової роботи, було побудоване локомотивне депо та придбано 12 паровозів.
 
Станція відкрита 1878 року під первинною назвою — Тростянець.
 
1982 року споруджений новий вокзально-станційний комплекс завдяки виділеним коштам керівництва Південної залізниці. Під час будівництва велику допомогу надали промислові підприємства міста. Вокзал побудований за індивідуальним проєктом і нагадує українську хату. Аналогів вокзалу на залізницях колишнього СРСР не існувало.
 
На станції розташоване локомотивне депо (ТЧ-8), пункт технічного обслуговування локомотивів (ПТОЛ), цех експлуатації та ремонту, будинок відпочинку локомотивних бригад, побутовий корпус та музей історії локомотивного депо.
 
31 жовтня 1962 року Смородинське відділення Південної залізниці реорганізовано в Сумське відділення з адміністративним центром у Сумах. До цього управління відділення розташовувалося у Люботині.
 
З 22 серпня 2018 року, відповідно до розпорядження ЦМ-15/336, станція отримала сучасну назву. З 14 вересня 2019 року на офіційному сайті «Укрзалізниці» використовується назва станції Тростянець-Смородине.
 
Місто перебувало під тимчасовою окупацією російських загарбників майже місяць та було звільнене наприкінці березня 2022 року. Окупанти залишили після себе в руїнах житлові будинки, лікарню, школу, дитячі садочки, підприємства, шоколадну фабрику, інфраструктуру, а залізничний вокзал використовували як одну з вогневих позицій. Також на вокзалі окупанти облаштовували склад та катівню. Площу перед вокзалом окупанти розрили для зберігання боєприпасів.
Загрузить фото · Править информацию
Связанные записи
НайменуванняДорога припискиДепо припискиМодельПобудованийДата
Вантажний парк (ст. Тростянець-См.)Південна філія УЗ, ДН-3 Сумидільниця Люботин-Західний - Білопілля (П-ЗАХ зал)Станційний парк1878
Пасажирський парк (ст. Тростянець-См.)Південна філія УЗ, ДН-3 Сумидільниця Люботин-Західний - Білопілля (П-ЗАХ зал)Станційний парк1878
ТЧ-8 СмородинеПівденна філія УЗ, ДН-3 Сумидільниця Люботин-Західний - Білопілля (П-ЗАХ зал)Структурний підрозділ1878
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр