12. станція СУПРУНІВКА (315.9)

Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава, дільниця Полтава-Південна - Гребінка (П-Зах. РФ)
Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Полтава-Південна - Гребінка (П-Зах. РФ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1932
Супру́нівка — проміжна залізнична станція 2-го класу Полтавської дирекції Південної залізниці на лінії Полтава — Ромодан за 22 км від станції Полтава-Південна, за 4 км від станції Полтава-Київська і за 109 км від станції Ромодан. Розташована у Київському районі Полтави, у житловому масиві Половки на західній околиці міста.
 
Станція з'явилася під час будівництва лінії Київ — Полтава, яке завершилося у 1901 році. Відкрита у 1932 році. Названа на честь однойменного села, яке розташоване неподалік від станції.
 
У 1960—1970-ті роки ХХ століття в районі станції ведеться інтенсивне будівництво заводів, різних складів та баз. Виріс новий мікрорайон Половки. Зведені крупні підприємства — Полтавський завод газорозрядних ламп (1963) та Полтавський завод хімічного машинобудування «Хіммаш» (1964—1967). До цих заводів і до інших підприємств була прокладена велика кількість під'їзних колій. Інтенсивний розвиток промисловості зробило Супрунівку великою вантажною станцією.
 
У 1990-ті роки темпи промисловості стрімко зменшилися, але все ж деякі підприємства працюють більш-менш стабільно. У результаті чого багато під’їзних колій було розібрано, а їх фрагменти досі можна зустріти вздовж перегону Супрунівка — Полтава-Київська. Однак деякі підприємства продовжують працювати.
 
У 2002 році станція була електрифікована змінним струмом. Тоді ж було побудовано новий пост ЕЦ, реконструйовано вокзал і двоповерхову будівлю товарної контори, збільшено корисну довжину головної колії і виконано ряд інших важливих робіт. У 2002 р. на перегоні Супрунівка — Пост 311 км змонтована пересувна тягова підстанція (ЕЧЕ-11). На під’їзних коліях можна зустріти тепловози ТЕМ2, ТГМ4, ТГМ23, ЧМЕ3.
 
У 2005 році побудований елеватор, який дав можливість збільшити навантаження вагонів.
 
Станція має одну головну, три бокових і кілька тупикових колій. Обладнана електричною централізацією стрілок і сигналів. Перегони до станції Полтава-Київська і колійного посту 311 км — одноколійні, електрифіковані, з двостороннім автоблокуванням.
Загрузить фото · Править информацию
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр