Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава |
Депо приписки: | дільниця Полтава-Південна - Гребінка (П-Зах. РФ) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Роз'їзд |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1901 |
Кривоха́тки — залізничний роз'їзд 5-го класу Полтавської дирекції Південної залізниці на електрифікованій лінії Полтава — Ромодан. Розташований у Подільському районі міста Полтави.
У 1901—1907 роках був споруджений високий земляний насип на дільниці між станціями Полтава-Місто (нині — Полтава-Київська) та Полтава-Сортувальна (нині — Полтава-Південна) приватної Московсько-Києво-Воронезької (М.-К.-В.) залізниці. Роз'їзд Кривохатки відкритий у 1901 році. У 1919 році, після ліквідації товариства М.-К.-В. залізниці, роз'їзд увійшов до складу Південних залізниць. Назва роз'їзду походить від розташованого поряд однойменного району Полтави, який на початку XX століття був її передмістям. За радянських часів сучасний роз'їзд Кривохатки був станцією. Згодом статус станції був переведений др категорії роз'їзду. Імовірно, це відбулося на початку 2000-х років. У 2003 році виконувались роботи з електрифікації дільниці Полтава-Київська — Вакулинці. На роз'їзді змонтована контактна мережа, побудований новий пост ЕЦ (будівлю спорудили фактично на болоті), реконструйована пасажирська платформа. До 2012 року роз'їзд мав три колії (одна головна, дві приймально-відправні) та одну тупикову. У 2012 році, після демонтажу однієї з бічних колій, роз'їзд став двоколійним. Обладнаний електричною централізацією стрілок та сигналів. Перегони до станції Полтава-Південна та роз'їзду 328 км — одноколійні, електрифіковані, з двостороннім автоблокуванням. Пристрої контактної мережі та електропостачання обладнані телеуправлінням. |