21. перегін Карлівка - пост 57 кілометр (47.1 - 55.3)

Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава, дільниця Полтава-Південна - з.п. Степовий (ДН-2 Харків)
Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Полтава-Південна - з.п. Степовий (ДН-2 Харків)
Мережевий №:Перегін двоколійний, 3 зн. АБ
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Перегін
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:діючий
Побудований:1895
Карлівка - колійний пост 57 кілометр - двоколійний перегін довжиною 8.2 км., електрифікований змінним струмом та обладнаний тризначним двостороннім автоблокуванням. Прохідні світлофори розташовані по парній колії з двох сторін, по непарній - лише у правильному напрямку.
 
На перегоні відсутні зупиночні платформи, є 1 нерегульований залізничний переїзд.
 
З самого початку будівництва у 1895 році, перегін був одноколійним. У 1961-му році стала до ладу друга непарна колія перегону, яка побудована, як і парна у складних умовах рельєфу. Справа в тім, що весь перегін - це суцільний підйом від посту 57 км. - до Карлівки, у формі серпантину (як змійка). На перегоні постійно проводиться геологічний контроль за станом грунтів, адже тут високі ризики плавунів та зсувів, які де-не-де вже відбуваються. Також в рамках реконструкції споруджено систем водовідведення.
 
У вересні 2010 року почались підготовчі роботи по електрифікації дільниці. Встановлювались опори, розкатувалась контактна мережа перегону. У процесі реконструкції, роз'їзд Орчик закрито, і переведено в розряд посту, який підключений до дистанційного керування з пульта ЕЦ ст. Карлівка, але пульт ЕЦ на самому посту теж є. А вже 19 серпня 2011 року по оновленій лінії пройшов перший поїзд електротягою. Лінію офіційно відкрито для руху швидкісних поїздів 15 травня 2012 року.
Загрузить фото · Править информацию
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр