Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава ![]() |
Депо приписки: | дільниця Полтава-Південна - з.п. Степовий (ДН-2 Харків) |
Мережевий №: | Перегін двоколійний, 3 зн. АБ |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Перегін |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1895 |
Карлівка - колійний пост 57 кілометр - двоколійний перегін довжиною 8.2 км., електрифікований змінним струмом та обладнаний тризначним двостороннім автоблокуванням. Прохідні світлофори розташовані по парній колії з двох сторін, по непарній - лише у правильному напрямку.
На перегоні відсутні зупиночні платформи, є 1 нерегульований залізничний переїзд. З самого початку будівництва у 1895 році, перегін був одноколійним. У 1961-му році стала до ладу друга непарна колія перегону, яка побудована, як і парна у складних умовах рельєфу. Справа в тім, що весь перегін - це суцільний підйом від посту 57 км. - до Карлівки, у формі серпантину (як змійка). На перегоні постійно проводиться геологічний контроль за станом грунтів, адже тут високі ризики плавунів та зсувів, які де-не-де вже відбуваються. Також в рамках реконструкції споруджено систем водовідведення. У вересні 2010 року почались підготовчі роботи по електрифікації дільниці. Встановлювались опори, розкатувалась контактна мережа перегону. У процесі реконструкції, роз'їзд Орчик закрито, і переведено в розряд посту, який підключений до дистанційного керування з пульта ЕЦ ст. Карлівка, але пульт ЕЦ на самому посту теж є. А вже 19 серпня 2011 року по оновленій лінії пройшов перший поїзд електротягою. Лінію офіційно відкрито для руху швидкісних поїздів 15 травня 2012 року. |