Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава |
Депо приписки: | дільниця Полтава-Південна - з.п. Степовий (ДН-2 Харків) |
Мережевий №: | Перегін одноколійний, 3 зн. АБ |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Перегін |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | діючий |
Побудований: | 2012 |
Списаний: | 1895 |
Селещина - колійний пост 43 кілометр - одноколійний перегін довжиною 20.6 км., електрифікований змінним струмом та обладнаний тризначним автоблокуванням.
На перегоні є 5 зупиночних платформ, 4 залізничних переїзди, з них три регульованих, з черговим. З самого початку будівництва у 1895 році, перегін був одноколійним, і складався з трьох окремих, між якими були станція Тагамлик, та роз'їзд Сухий. У вересні 2010 року почались підготовчі роботи по електрифікації дільниці. Встановлювались опори, розкатувалась контактна мережа перегону. Паралельно з цим, станція Тагамлик та роз'їзд Сухий були закриті, та розібрані. Будівля колишньої станції Тагамлик використовується як релейна, а будівля роз'їзду Сухий - використовується як битовка для колійників. Сьогодні ще можна побачити залишки колишніх станцій - будка стрілочника по рзд. Сухий, залишки релейних шаф від вихідних світлофорів. А вже після реконструкції 19 серпня 2011 року по оновленій лінії пройшов перший поїзд електротягою. Лінію офіційно відкрито для руху швидкісних поїздів 15 травня 2012 року. |
Будівля колишнього роз'їзду Сухий. Цікавий був тим, що тут було три колії, з них дві були звичайної як для роз'їзду довжини, і одна подовжена, довжиною 2160 метрів. Також були маршрутні світлофори, що розділяли ділянку від стрілки зі звичайних двох колій, що сходяться в одну, і стрілку з подовженої колії. 22 листопада 2014 р. Автор: Рудий Кіт 0 0 110 |