Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава |
Депо приписки: | дільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | Станція діюча |
Побудований: | 1870 |
Ліщи́нівка — проміжна залізнична станція 4-го класу Полтавської дирекції Південної залізниці. Розташована в смт Білики Полтавського району Полтавської області.
Станція Ліщинівка відкрита у 1870-х роках під час прокладання залізничної лінії Харків — Кременчук. Назва станції походить від села Ліщинівка, що нині є частиною смт Білики. У 2009 році на станції проведена модернізація колій і станції, а вже у 2012 - електрифікація з повною перебудовою колійного розвитку. До реконструкції станція мала 5 колій, дві з них мали посадкові платформи. Під час реконструкції основні колій станції укоротили з півночі і додали довжини з півдня, щоб прибрати стрілочні переводи з кривої. Тепер повз основну будівлю вокзалу проходить лише одна головна колія, а вже за посадковою платформою знаходяться стрілки і розгалудження на 5 основних колій. В процесі модернізації добудовані непарні перегонні колії перегонів Нові Санжари - рзд. Жарки - Ліщинівка, та Ліщинівка - рзд. 193 км. - Кобеляки, через що роз'їзди на даних дільницях демонтовані. Особливістю, і водночас вузьким місцем станції і всієї дільниці, є металевий трипролітний одноколійний міст через р. Ворсклу, ділянку якого включили до ст. Ліщинівка, спорудивши маршрутні світлофори та стрілочне розгалудження відразу за мостом, з одноколійного мосту на дві колії перегону в бік Нових Санжар. Ділянка колії між першою стрілкою станції та самим мостом - одноколійна. На сьогодні станція має 6 основних колій, з них 5-ть станційних, та одну головну від мосту до першої стрілки. Все відображено на схемах. |
Панорама станції - вид на маршрутні сигнали в бік Полтави, попереду єдина пасажирська платформа станції і далі спуск до мосту. 02 вересня 2014 р. Автор: Рудий Кіт 0 +2 96 |