Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава |
Депо приписки: | дільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ) |
Мережевий №: | Перегін одноколійний, 3 зн. АБ |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Перегін |
Завод: | Тепловозна тяга |
Стан: | Перегін подовжений |
Побудований: | 1870 |
Списаний: | 2010 |
Примітка: | В рамках електрифікації лінії Полтава - Кременчук, закрито роз'їзд Собківка, споруджено непарну колію перегону; |
Мала Перещепинська - роз'їзд Собківка - одноколійний перегін довжиною 6.1 км., обладнаний тризначним автоблокуванням. Рух здійснювався теплотягою.
На перегоні зупиночні платформи та залізничні переїзди відсутні. З самого початку будівництва у 1870 році, перегін був одноколійним. У 1934 році став до ладу роз'їзд Собківка, який отримав дві колії, і перегін розділився на два. Електрифікація лінії почалась з модернізації та будівництва другої непарної колії, а також заміни рейкошпальної решітки по парній колії тоді ще одноколійного перегону, а також заміни прохідних світлофорів. Роз'їзд Собківка ліквідували та розібрали, збудувавши другу зупиночну платформу по непарній колії перегону, а існуючу відремонтували. Також заново збудували колію до кар'єру локомотивного піску, вже з боку Нових Санжар, після чого ділянка перегону між Новими Санжарами та з.п. Собківка стала походити на триколійну. Перші поїзди ще під теплотягою, пішли новозбудованими коліями перегону восени 2010 року. Проте загалом рух не припинявся, як це було на Лозівській дільниці, лише обмежувався на певні години. У серпні 2009 року почались підготовчі роботи по електрифікації дільниці. 28 жовтня 2010 року перший поїзд електротягою - ЕПЛ9Т-015 - пройшов збудованою ділянкою від Полтави до М. Перещепинської та назад. Дільниця під електротягою почала працювати. А вже 15 листопада 2011 року по ній пройшов перший поїзд електротягою - ЕПЛ9Т-015 відкрив рух електротягою на дільниці Мала Перещепинська - Кременчук. |
Перегін у процесі реконструкції. Зліва стара колія при однопутці, зправа нова непарна колія перегону, прокладена по трасі колишньої під'їзної колії до пісочного кар'єру. 02 липня 2010 р. Автор: Алексей Краснов 0 +3 31 |
Перегін у процесі реконструкції. Зліва стара колія при однопутці, зправа нова непарна колія перегону, також в кадрі заново покладені колії до пісочного карє'ру, вже з Нових Санжар. Вдалині видно вхідний сигнал рзд. Собківка, переставлений на лівий бік від старої перегонної колії. 02 липня 2010 р. Автор: Алексей Краснов 0 +6 42 |