Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава |
Депо приписки: | дільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ) |
Мережевий №: | 4 колії |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | Станція діюча |
Заводський тип: | 4 клас |
Заводський №: | 447509 |
Побудований: | 1869 |
Мала́ Переще́пинська — проміжна залізнична станція 4 класу Південної залізниці, розташована у селі Пристанційне, Полтавського району, Полтавської області на дільниці Полтава-Південна (24 км) — Кременчук (95 км) між найближчими залізничними зупинками Ткаченкове в бік Полтави, та Собківка в бік Кременчука.
Станцію споруджено 1869 року при прокладанні Харківсько-Миколаївської залізниці, за 3 км від села Мала Перещепина. На станції були збудовані хлібні склади, магазин. За кількістю доставлених зернових вантажів на той час станція Мала Перещепинська поступалася хіба що перед Полтавою-Південною. У 1964 році для підвищення пропускної спроможності прикордонних з Полтавою-Південною перегонів, добудовано другу парну колію на дільниці Полтава - Головач - Мала Перещепинська. У 1980-х у місцевому лісі розбудовано кар'єр для видобутку локомотивного піску, для чого туди проклали під'їзну колію, яку пізніше розширили. Довжина колії складала 5 кілометрів, а з відкриттям нового кар'єру, довжина сягнула 9 кілометрів. До електрифікації та реконструкції станція мала 5 основних колій, декілька технічних колій для відстою вантажних вагонів та на рампу. Свого часу працював та відвантажував продукцію порцеляновий завод, від якого на сьогодні нічого не лишилося. Під час електрифікації побудувалу другу непарну колію перегону Мала Перещепинська - рзд. Собківка - Нові Санжари, і обидва підходи до станції стали двоколійними. У зв'язку з цим, розібрано та закрито рзд. Собківка, а під'зну колію до кар'єрів перенесли на ст. Нові Санжари. На сьогодні станція має 4 основні колії, дві пасажирські платформи, берегову та острівну, нерегульований залізничний переїзд в Санжарській горловині. |
Полтавська горловина, вихідні сигнали в бік Полтави. 09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +3 33 |
09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +5 35 |
Пасажирські платформи, вид в бік Полтави. 09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +3 41 |
Кременчуцька горловина 09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +3 36 |
Вхідні сигнали з боку Нових Санжар. З правого боку трошки видно вигорілу землю, та пожовтілі сосни, через тогорічні пожежі. 09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +4 42 |
Пасажирська будівля. 28 жовтня 2010 р. Автор: Алексей Краснов 0 +5 69 |
Відкриття електрифікованої ділянки Полтава-Південна - Мала Перещепинська. Натомість за спиною - ще тепловозна ділянка аж до Кременчука. 28 жовтня 2010 р. Автор: Алексей Краснов 0 +6 43 |
За спиною автора - святковий захід відкриття електрифікованої ділянки Полтава-Південна - Мала Перещепинська. Натомість попереду - ще тепловозна ділянка аж до Кременчука. 28 жовтня 2010 р. Автор: Алексей Краснов 0 +5 35 |
Мала Перещепинська у процесі реконструкції та електрифікації. 02 липня 2010 р. Автор: Алексей Краснов 0 +5 32 |
Мала Перещепинська у процесі реконструкції та електрифікації. Вид на перегін Мала Перещепинська - рзд. Собківка, який ще тоді був у вигляді вхідних/вихідних світлофорів. 02 липня 2010 р. Автор: Алексей Краснов 0 +4 33 |
05 серпня 2006 р. Автор: Алексей Краснов 0 +5 86 |