Рекомендації щодо ведення БД рухомого складу

Редакторам БД та користувачам пропонується оформлювати сторінку рухомого складу таким чином.
 
1. Сторінка оформлюється українською мовою, або мою інших країн у їх розділах.
2. База даних ведеться у "покузовному" варіанті. Тобто одиницею облікового запису є саме кузов.
3. Обліковий запис одиниці рухомого складу оформляється згідно з формою.
4. У примітки вноситься інформація складу постійного зчепу (або СБО), інша інформація яка важлива для загального обзору по розділу депо, а також запис, якщо рухомий склад є іменним.
5. У поле "інформація о РС" пропонується вносити інформацією за схемою/послідовністю для єдиного вигляду та спрощення пошуку необхідної інформації:
 
1) ремонти. Тип, абравіатура заводу (або наіменування депо), дата, та опис якщо є. Наприклад:  01.01.2001 ПР-3У ТЧ-5 Полтава (заміна дизелю). Якщо дат більше однієї та всі інщі мають у собі день окрім місяця і року, то замість дня ставиться два нижніх підкреслення (__) для тих дат, де день невідомий.
2) приписи до депо (з РФ, якщо є) та зберігання. Українські депо вказуються лише у випадку неможливості іх оформлення через БД, або якщо відома тільки послідовність без дат. Також сюди вказується якщо РС іменний.
3) історична довідка або інформація - тобто події які суттєво вплинули на долю цього рухомого складу та/або його зовнішній вигляд та ін. Сюди ж пишемо склад потягу МВРС.
4) надзвичайні пригоди та аварії
5) особливості (кондиціонер, або інші апгрейди, також особливості/відмінності від оригіналу у музейного РС)
6) участь у виставках та ін.
7) інші позначки, які не підпадають до пунктів 1-6.
 
Між вищезазначенними пунктами бажано робити пробіл (пропускати строку). Щоб кожен такий блок візуально не злипався у єдину "простиню".
Дату бажано оформлювати тільки цифрами. Також важливі дати можна виділяти тегами ([ b ][ /b ], [ i ][ /i ]), наприклад передачу до музею..
 

Приклад (заголовки оформлюються тегами [ b ][ u ] й [ /b ][ /u ] відповідно):
 

Ремонти:
__.03.2000 — КР-2 ЗЕРЗ
01.01.2020 — КРП ЗЕРЗ
__.12.202_ — відновлення на ЗЕРЗ після ДТП.
 
Приписка до депо та експлуатація:
З заводу надійшов у депо Москва-Пасажирська-Курська Московської зал.
25.04.1967 — передано в депо Москва-Сортувальна
11.12.1968 — повернуто до депо Москва-Пасажирська-Курська
30.12.1971 — передано в депо Москва-Сортувальна
05.04.1985 — передано до депо Харків-"Жовтень" Південної зал.
__.02.2024 — знаходиться на зберіганні в оборотному депо Ромодан;
 
Історична та додаткова інформація:
17 січня 1993 р. передано до ТЧ-2 Харків "Жовтень" ПЗ в обмін на ЧС7-___.
Причина обміну: ЧС7-__ приписки Південної залізниці було пошкоджено на території Московської залізниці. З вини лок. бригади депо Москва-Курська згоріла ВВК у другій секції внаслідок короткого замикання у силовому ланцюзі. Електровоз був пошкоджений пожежею (в обсягу ремонту КР) — повністю вигоріла проводка, знищені силові та низьковольтні апарати, пошкоджена бічна стінка кузова. Електровоз було передано 17.01.1993 року згідно з наказом (від 6.01.1993 р.). Електровоз ЧС7-___ пройшов ремонт вже в депо Москва-Пас.-Курська із заміною частини обладнання ВВК секції II у червні-липні 1993 року.
 
Вагони та додаткова інформація про них:
У випадку МВРС склад потягу вказуємо таким чином:

НП та аварії:
01.02.202_ — ДТП з ____
 
Особливості:
- Кондиціонер
- Світодіодне освітлення кабін та машинного відділення.
 
Участь у виставках та ін. заходах:
06.2018 — експонат виставки РС на ст. Харків-Балашовський




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр