Електропоїзд потужністю 4х240 кВт призначений для перевезення пасажирів на електрифікованих ділянках залізниць з номінальною напругою в контактній мережі 3000 В постійного струму в районах з помірним кліматом. Основна складність електропоїзда - вісім вагонів: 2 головних, 4 моторних і два причіпні (Г-М-П-М-М-П-М-Г).
На електропоїзді застосовано електропередачу з електродвигунами постійного струму. Електропоїзд обладнаний електричним, електропневматичним, пневматичним, ручним гальмами.
Візок моторного вагона двовісний з подвійним ресорним підвішуванням: буксовим безщелепним з фрикційними гасителями коливань та центральним люльковим підвішуванням з гідравлічними гасниками коливань. Тяговий привід має комбіновану підвіску (тяговий двигун - опорно-рамну; редуктор - опорно-осьову).
Підтримуючий візок головного та причіпного вагонів двовісний, безщелепний з двоступінчастим ресорним підвішуванням. Кузовне підвішування виконане пружинним типу «Флексікойл».
Двоступінчасте ресорне підвішування забезпечує плавність ходу та комфорт пасажирів.
Кузов вагона та настил рами виконані з нержавіючої сталі. Між вагонами знаходяться закриті перехідні майданчики балонного типу, які забезпечують безпечний перехід пасажирів із вагона до вагона.
Вагони електропоїзда обладнані автозчепленням. Головний вагон має дві, а пасажирський вагон три зовнішні розсувні двері з обох боків, що дистанційно керуються машиністом. Внутрішні розсувні двері, що самозакриваються. Вікна вагонів - блочного типу із безосколкового скла.
Інтер'єр пасажирських салонів, кабіни машиніста, туалетного приміщення та тамбурів виконаний на сучасному рівні. Салони місткі, обладнані зручними напівм'якими сидіннями (передбачена установка м'яких та жорстких сидінь), радіомовною апаратурою; на бічних стінах розташовані багажні полиці, в простінках вікон вішалкові гачки.
Планування пасажирських салонів, розміри та розташування сидінь, дверей та підніжок забезпечують максимально можливу інтенсивність пасажирообміну при посадці-висадці.
Опалювальна система та теплоізоляція приміщень забезпечують в електропоїзді в холодний час автоматичну підтримку середньої температури повітря +15°C. У салонах вагонів передбачена природна та припливна вентиляція; у туалетних приміщеннях витяжна та примусова вентиляція.
Електропоїзд обладнано автоматичною системою сигналізації, що реагує на тепло та дим.
Висвітлення пасажирських салонів, кабіни машиніста, тамбурів машинного відділення та туалетів забезпечується люмінесцентними лампами. Передбачено чергове освітлення у пасажирських салонах, тамбурах та туалетах лампами розжарювання. Для екстреного гальмування в аварійній ситуації у тамбурах та салонах встановлені стоп-крани.
Технічні характеристики- Тип передачі - електричний з електродвигунами постійного струму.
- Годинна потужність тягових двигунів моторного вагона, кВ - 240х4=960.
- Максимальна експлуатаційна швидкість, км/год - 120.
- Ширина колії, мм - 1520.
Вага тари вагонів- головного, т - 51
- моторного, т - 65
- причіпного, т - 49
Довжина- поїзду по осях автозчепів, мм - 202000
- вагона головного, мм - 25250
- вагона моторного, мм - 25250
- вагона причіпного, мм - 25250
Кількість місць для сидіння- у поїзді - 1040
- у головному вагоні - 118
- у моторному вагоні - 136
- у причіпному вагоні - 130