New Year Cap Small

ДР1А

Дизель-поїзди
Список всех типов и моделей  ·  Все фотографии ПС этой модели  ·  Список подвижного состава
Заводы-изготовители:
ДР1 (дизель-поїзд ризький, тип 1) — дизель-поїзд виробництва Ризького вагонобудівного заводу. Серія включає в себе моделі ДР1, ДР1П, ДР1А і ДР1Б. Підсерії після модернізацій теж багатий список, як напр. ДР1Ам і т.д.
 
Дизель складається з двох моторних вагонів із кабінами управління, санвузлом, силовими установками і пас. салоном, а також одного, двох, трьох або чотирьох причіпних вагонів. Крім того, існують модернізовані на потужностях депо дизель-поїзди, що формуються в тривагонному виконанні (моторний вагон із кабіною управління і силовою установкою, причіпний вагон, і головний вагон із кабіною управління без дизельної установки). Такі поїзди можна зчіпати у 6-вагонні секції, з підключення силових жокс між головними вагонами без силової установки.
 
Конструкційна швидкість дизель-поїзда — 120 км/год. Потужність двигуна — 736 кВт. Кількість місць для пасажирів — 632 чол. (для шестивагонного дизель-поїзда). Силова установка складається з дизельного двигуна М-756Б "Зірка", гідравлічної передачі ГДП-1000 "Калуга", силового генератора СТГ-7. Оборотний момент від дизеля, через ГДП, передається на візок, де від вихідного валу ГДП-1000 відходить в два боки карданні вали, які з'єднуються з валами вісьових редукторів 1-ї та 2-ї колісної пари. Поїзд обладнаний системою піскоподачі під колісні пари перших візків. При русі вперед, пісок подається під 1-шу кол.пару ведучого моторного вагона (далі - МВ), та під 2-гу кол.пару відомого МВ. При русі назад - під 2-гу КП 1-го МВ, та під 1-шу КП відомого МВ.
 
На сьогодні в Україні, дизель-поїзди серії ДР1А експлуатуються у депо Тернопіль, Коростень, Здолбунів та Полтава філії ППК. ДР1А що приписані в РПЧ-3 Здолбунів, знаходяться у непрацюючому стані.
 
Також є декілька модернізованих ДР1А на балансах керівництва залізниць (як мотриси)
 
Визначною подією для УЗ стала модернізація на потужностях КЕВРЗ дизель-поїзда ДР1А-329, який зараз успішно курсує Житомирщиною, та прилеглими областями. Є надія що свого часу основний парк ДР1А також модернізують за такою схемою, адже зношеність та перепробіги по великим ремонтам у ДР1А сягають 98 відсотків.
Эксплуатация по дорогам
 Південно-Західна філія УЗ350760
 Південна філія УЗ166168
 Львівська філія УЗ33437
 Миколаївська область77
 Донецька філія УЗ22
 Беларуская чыгунка27229
 Приміська пасажирська компанія1602251386
 Eesti, eravedajad44
 Lietuvos Geležinkeliai11
  Privātie pārvadātāji3115
 Грузинська залізниця11
 Қазақстан темір жолы112
 Latvijas dzelzceļš11
Всего:198234116091603
Список всех типов и моделей  ·  Все фотографии ПС этой модели  ·  Список подвижного состава




Головна сторінка · Правила сайту · Довідка · Редколегія · Контакт-центр