Проїзні документи

(не указана)
Усі фото · Без прив'язки до дороги (5)
Угорщина (Magyarország): MÁV-START (1)
Україна: КП «Київпастранс» (2), Пасажирська Компанія УЗ (1)

Додати фото у галерею

Найперші квитки міської електрички, які існували з моменту запуску МЕ і до появи турнікетів та електронних компостерів.
 
Коричневі квитки продавалися кондукторами в салоні електропоїзда та складалися з двох частин: корінця та власне квитка. При продажі кондуктор відривав квиток і віддавав пасажирові, а корінець залишався у нього. Цей квиток був разовий - тобто їх було неможливо купити кілька і використовувати протягом певного часу. Власне, як і квиток-чек, придбаний у роз'їзного касира (по факту того ж кондуктора) в приміському потязі.
 
Зелений же квиток на відміну від коричневого, був абонементним: їх можна було купити у касі міської електрички в будь-якій кількості і використовувати для проїзду протягом усієї дії тарифу: хоч зараз, хоч черз тиждень, хоч через рік. При вході на платформу перонний контролер або компостував звичайним компостером-дироколом, або просто надривав.
 
На початку 2012 року на всіх станціях та зупиночних пунктах були увімкнені турнікети, і кондуктори з МЕ зникли разом з коричневими квитками. Тепер оплачувати проїзд у МЕ стало необхідно виключно при вході на платформу, як в метрополітені. Певний час керівництво КПТ спробувало навіть замінити квитки на жетони - для більшої схожості з метрополітеном, але приблизно через рік експеримент був визнаний невдалим і на МЕ повернулися до звичайних квитків. Щоправда, з 2013 року всі абонементні квитки для проїзду в міській електричці КПТ (а також швидкісному трамваї, де існувала аналогічна система оплати з касами та турнікетами) виготовлялися вже на термопапері, що зводило всі шанси їх підробки до нуля - навіть, якщо квиток надрукувати на звичайному папері, його не сприйме турнікет або електронний компостер. Але це вже була зовсім інша історія.
 
Втім, і протягом 2012 року, і з 2013-го зелені квитки залишалися дійсними і їх можна було використовувати для проїзду аж до самої зміни тарифу 07.02.2015. Більше того, час від часу зелені квитки в цей період можна було зустріти і в касах: як правило, їх продавали при несправності турнікетів або у разі закінчення жетонів.
2011 р.
Автор: Саша Мелешенко
0
+13
105
Дуже рідкісний вид квитка: з тарифною сіткою та заповнений від руки. Вочевидь, такі квитки видають, коли не працюють фіскальні реєстратори.
Даний квиток знайдений мною наприкінці 2023 року в електропоїзді РПЧ-2 Півд.зал. по ст. Гребінка.
01 жовтня 2023 р.
Автор: Саша Мелешенко
2
+16
120
Квиток на проїзд у приміському сполученні (та в міській електричці Укрзалізниці після 03.2022), оформлений за допомогою мобільного термінала СПЕККР-01.
Зліва повна версія, зправа - пільгова (безкоштовна).
2023 р.
Автор: Саша Мелешенко
0
+6
113
03 червня 2025 р.
Автор: 33308
2
+19
207
04 травня 2025 р.
Автор: Tarpanchik
13
+30
264




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр