![]() | Найперші квитки міської електрички, які існували з моменту запуску МЕ і до появи турнікетів та електронних компостерів.
Коричневі квитки продавалися кондукторами в салоні електропоїзда та складалися з двох частин: корінця та власне квитка. При продажі кондуктор відривав квиток і віддавав пасажирові, а корінець залишався у нього. Цей квиток був разовий - тобто їх було неможливо купити кілька і використовувати протягом певного часу. Власне, як і квиток-чек, придбаний у роз'їзного касира (по факту того ж кондуктора) в приміському потязі. Зелений же квиток на відміну від коричневого, був абонементним: їх можна було купити у касі міської електрички в будь-якій кількості і використовувати для проїзду протягом усієї дії тарифу: хоч зараз, хоч черз тиждень, хоч через рік. При вході на платформу перонний контролер або компостував звичайним компостером-дироколом, або просто надривав. На початку 2012 року на всіх станціях та зупиночних пунктах були увімкнені турнікети, і кондуктори з МЕ зникли разом з коричневими квитками. Тепер оплачувати проїзд у МЕ стало необхідно виключно при вході на платформу, як в метрополітені. Певний час керівництво КПТ спробувало навіть замінити квитки на жетони - для більшої схожості з метрополітеном, але приблизно через рік експеримент був визнаний невдалим і на МЕ повернулися до звичайних квитків. Щоправда, з 2013 року всі абонементні квитки для проїзду в міській електричці КПТ (а також швидкісному трамваї, де існувала аналогічна система оплати з касами та турнікетами) виготовлялися вже на термопапері, що зводило всі шанси їх підробки до нуля - навіть, якщо квиток надрукувати на звичайному папері, його не сприйме турнікет або електронний компостер. Але це вже була зовсім інша історія. Втім, і протягом 2012 року, і з 2013-го зелені квитки залишалися дійсними і їх можна було використовувати для проїзду аж до самої зміни тарифу 07.02.2015. Більше того, час від часу зелені квитки в цей період можна було зустріти і в касах: як правило, їх продавали при несправності турнікетів або у разі закінчення жетонів. 2011 р. Автор: Саша Мелешенко 0 +13 105 |
![]() | Дуже рідкісний вид квитка: з тарифною сіткою та заповнений від руки. Вочевидь, такі квитки видають, коли не працюють фіскальні реєстратори. Даний квиток знайдений мною наприкінці 2023 року в електропоїзді РПЧ-2 Півд.зал. по ст. Гребінка. 01 жовтня 2023 р. Автор: Саша Мелешенко 2 +16 120 |
![]() | Квиток на проїзд у приміському сполученні (та в міській електричці Укрзалізниці після 03.2022), оформлений за допомогою мобільного термінала СПЕККР-01. Зліва повна версія, зправа - пільгова (безкоштовна). 2023 р. Автор: Саша Мелешенко 0 +6 113 |
![]() | 03 червня 2025 р. Автор: 33308 2 +19 207 |
![]() | 04 травня 2025 р. Автор: Tarpanchik 13 +30 264 |