Рейтинг: +12
Оцінка
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Саша Мелешенко |
[+] | slavuty4_17UA |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Троцкий |
[+] | Roma Roma |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Lubasya |
[+] | Fotograf_pantografa_ua |
[+] | qwerty |
Постійне посилання
ЭД2Т-0047
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-5 Сватовe |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭД2Т |
Завод: | Демиховский машиностроительный завод |
Стан: | 01.2017 — перенумерован/передан в пределах дорогидействующий (оновлено 03.2024) |
Заводський тип: | 62-233 |
Побудований: | 05.12.1997 |
Ремонти: 12.2021 - КР-2 Київський ЕВРЗ Приписка до депо: З заводу поступив в депо Слов'янськ. 04.2008 - переданий в депо Ясинувата. 01.2017 - переданий в депо Лиман. 04.2022 - евакуйований в депо Львова. 02.2023 - повернений в депо Лиман. Історична та додаткова інформація: 01.2022-04.2022 - працював на маршрутах Харків-Бахмут та Костянтинівка-Харків. Побудований в 10-вагонній складності Склад станом на 09.2024: 0047(01)-0047(02)-0047(06)-0047(07)-0047(08)-0047(09) Інше: Раніше - "Cлов'янськ" |
ЭД2Т-110
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | РПЧ-5 Сватовe |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭД2Т |
Завод: | Демиховский машиностроительный завод |
Стан: | 01.2017 — перенумерован/передан в пределах дорогидействующий (оновлено 03.2024) |
Заводський тип: | 62-235 |
Побудований: | 03.1999 |
Приписка до депо: З заводу поступив в депо ТЧ-2 Слов'янськ. 04.2008 - переданий в депо Ясинувата. __.2015 - переданий в депо Сватово. 01.2017 - переданий в депо Лиман. 03.2022 - евакуйований в депо Львів. 05.2023 - повернений в депо Лиман. Історична та додаткова інформація: Додаткові головні вагони 01 та 09. Склад станом на 08.2024: 110(01)-0054(06)-0054(10)-110(09). |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX170 IS |
Дата і час зйомки: | 11.12.2015 10:49:54 |
Витримка: | 1/200 с |
Діафрагма: | 4 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 8.625 мм |
Детальніше |
Коментарі (8)
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
цікаво, як могли бути приписані состави у Сватовому, де немає контактної мережі? Приписка являє собою передачу як документально, так і фізично на баланс і обслуговування депо. Дивно, як вони могли два роки обслуговуватися у Сватовому, їх туди теплаками тягали?
Просто дикість якась з цими передачами. Це те саме що в РПЧ-1 Харків передати полтавські електрички.
Просто дикість якась з цими передачами. Це те саме що в РПЧ-1 Харків передати полтавські електрички.
1
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Тоді на Донецькій залізниці залишилось тільки одне моторвагонне депо - Сватове. Електропоїзди формальнро передали туди, а обслуговування їх проводили в Харкові та Дніпрі (навіть у Нікополь возили). А коли вже змогли цеха у Лимані підготувати під повноцінне обслуговування, то тоді усі електропоїзди приписали в Лиман в новозроблене РПЧ-3. Жоден з електропоїздів в Сватовому не побував по факту, хоча в приписці і побували.
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
все одно дивно, просто знаючи процедуру передачі, думаю що документів у Сватове ніхто не возив, і вони вже транзитом прилетіли з Ясинуватої в Лиман, і чекали свого часу.
1
Фото: 21
Цитата (Рудий Кіт, 12.11.2023 21:33):
>Приписка являє собою передачу як документально, так і фізично на баланс і обслуговування депо. Дивно, як вони могли два роки обслуговуватися у Сватовому, їх туди теплаками тягали?
Ну зараз же ці електрички приписані до РПЧ-3, хоча в Лиман фізично потрапити не можуть.
>Просто дикість якась з цими передачами. Це те саме що в РПЧ-1 Харків передати полтавські електрички.
Куп'янські електрички, судячи по базі сайту, приписані до Люботина. Це майже те ж саме)
>Приписка являє собою передачу як документально, так і фізично на баланс і обслуговування депо. Дивно, як вони могли два роки обслуговуватися у Сватовому, їх туди теплаками тягали?
Ну зараз же ці електрички приписані до РПЧ-3, хоча в Лиман фізично потрапити не можуть.
>Просто дикість якась з цими передачами. Це те саме що в РПЧ-1 Харків передати полтавські електрички.
Куп'янські електрички, судячи по базі сайту, приписані до Люботина. Це майже те ж саме)
0
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Куп'янські пешки потрапляли в Люботин тепловозом, так само як свого часу ЧС4 їздили до Харкова, та в депо Лозова. А лиманські ерки вполнє собі спокійно експлуатуються на потужностях Слов'янського ТЧ. А от у Сватово жодна електричка ні під тепловозом, ні яким іншим чином не бувала.
У мене після підвищення кваліфікації є зв'язок з черговим по депо Лиман, я переспитаю чи були приписані ерки у Сватово.
У мене після підвищення кваліфікації є зв'язок з черговим по депо Лиман, я переспитаю чи були приписані ерки у Сватово.
4
Фото: 213
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я би сказав, Лиманські електропоїзда зараз прямо дуже добре працюють у ТЧ-2, аж 7101 непогано зробили, ось вам і ліврея, зарядки для телефонів, та щось ще там..
1
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Рудий Кіт, 12.11.2023 21:53):
>документів у Сватове ніхто не возив, і вони вже транзитом прилетіли з Ясинуватої в Лиман, і чекали свого часу.
А от документи швидше за все Лиман взагалі відновлював з нуля, бо ходили чутки, що документи з Ясиуватої (точніше з управи в Донецьку) ніхто не евакуював на початку війни і вони там так і залишились.
>документів у Сватове ніхто не возив, і вони вже транзитом прилетіли з Ясинуватої в Лиман, і чекали свого часу.
А от документи швидше за все Лиман взагалі відновлював з нуля, бо ходили чутки, що документи з Ясиуватої (точніше з управи в Донецьку) ніхто не евакуював на початку війни і вони там так і залишились.
1
Фото: 7491
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Рудий Кіт, 13.11.2023 23:14):
>У мене після підвищення кваліфікації є зв'язок з черговим по депо Лиман, я переспитаю чи були приписані ерки у Сватово.
>
Ідея - супер!
>У мене після підвищення кваліфікації є зв'язок з черговим по депо Лиман, я переспитаю чи були приписані ерки у Сватово.
>
Ідея - супер!
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.