Україна ЭД2Т-0047, ЭД2Т-110
Україна, Донецька областьстанція Артемівськ-II
Ukraine, Donets'k regionArtemivs'k-II station
ЕД2Т-0047 з під п. 6223 Красний Лиман - Артемiвськ-II.
ЕД2Т-110 під п. 6010 Курдюмiвка - Красний Лиман.
Автор: Xvost                   Дата: 11 грудня 2015 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 11.12.2015 18:00
Переглядів: 1088

Постійне посилання

ЭД2Т-0047

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-5 Сватовe
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди постійного струму
Модель:ЭД2Т
Завод:Демиховский машиностроительный завод Россия
Стан:01.2017 — перенумерован/передан в пределах дорогидействующий (c 03.2024)
Заводський тип:62-233
Побудований:05.12.1997
Ремонти:
12.2021 - КР-2 Київський ЕВРЗ
 
Приписка до депо:
З заводу поступив в депо Слов'янськ.
04.2008 - переданий в депо Ясинувата.
01.2017 - переданий в депо Лиман.
04.2022 - евакуйований в депо Львова.
02.2023 - повернений в депо Лиман.
 
Історична та додаткова інформація:
01.2022-04.2022 - працював на маршрутах Харків-Бахмут та Костянтинівка-Харків.
Побудований в 10-вагонній складності
Склад станом на 03.2023: 0047(01)-0047(02)-0051(05)-0051(06)-0047(06)-0047(07)-0047(08)-0047(09)
 
Інше:
Раніше - "Cлов'янськ"

ЭД2Т-110

Дорога приписки:Донецька філія УЗ Україна
Депо приписки:РПЧ-5 Сватовe
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди постійного струму
Модель:ЭД2Т
Завод:Демиховский машиностроительный завод Россия
Стан:01.2017 — перенумерован/передан в пределах дорогидействующий (c 03.2024)
Заводський тип:62-235
Побудований:03.1999
Приписка до депо:
З заводу поступив в депо ТЧ-2 Слов'янськ.
04.2008 - переданий в депо Ясинувата.
__.2015 - переданий в депо Сватово.
01.2017 - переданий в депо Лиман.
03.2022 - евакуйований в депо Львів.
05.2023 - повернений в депо Лиман.
 
Історична та додаткова інформація:
Додаткові головні вагони 01 та 09.
Склад станом на 04.2023:
110(01)-0054(04)-0054(06)-109(10) та 110(10)---109(01).

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon PowerShot SX170 IS
Дата і час зйомки:11.12.2015 10:49:54
Витримка:1/200 с
Діафрагма:4
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:8.625 мм
Детальніше

Коментарі (8)

Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
цікаво, як могли бути приписані состави у Сватовому, де немає контактної мережі? Приписка являє собою передачу як документально, так і фізично на баланс і обслуговування депо. Дивно, як вони могли два роки обслуговуватися у Сватовому, їх туди теплаками тягали?
 
Просто дикість якась з цими передачами. Це те саме що в РПЧ-1 Харків передати полтавські електрички.
Фото: 6829
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Тоді на Донецькій залізниці залишилось тільки одне моторвагонне депо - Сватове. Електропоїзди формальнро передали туди, а обслуговування їх проводили в Харкові та Дніпрі (навіть у Нікополь возили). А коли вже змогли цеха у Лимані підготувати під повноцінне обслуговування, то тоді усі електропоїзди приписали в Лиман в новозроблене РПЧ-3. Жоден з електропоїздів в Сватовому не побував по факту, хоча в приписці і побували.
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
все одно дивно, просто знаючи процедуру передачі, думаю що документів у Сватове ніхто не возив, і вони вже транзитом прилетіли з Ясинуватої в Лиман, і чекали свого часу.
Цитата (Рудий Кіт, 12.11.2023 21:33):
>Приписка являє собою передачу як документально, так і фізично на баланс і обслуговування депо. Дивно, як вони могли два роки обслуговуватися у Сватовому, їх туди теплаками тягали?
Ну зараз же ці електрички приписані до РПЧ-3, хоча в Лиман фізично потрапити не можуть.
 
>Просто дикість якась з цими передачами. Це те саме що в РПЧ-1 Харків передати полтавські електрички.
Куп'янські електрички, судячи по базі сайту, приписані до Люботина. Це майже те ж саме)
Фото: 4063
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Куп'янські пешки потрапляли в Люботин тепловозом, так само як свого часу ЧС4 їздили до Харкова, та в депо Лозова. А лиманські ерки вполнє собі спокійно експлуатуються на потужностях Слов'янського ТЧ. А от у Сватово жодна електричка ні під тепловозом, ні яким іншим чином не бувала.
 
У мене після підвищення кваліфікації є зв'язок з черговим по депо Лиман, я переспитаю чи були приписані ерки у Сватово.
Фото: 97
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Я би сказав, Лиманські електропоїзда зараз прямо дуже добре працюють у ТЧ-2, аж 7101 непогано зробили, ось вам і ліврея, зарядки для телефонів, та щось ще там..
Фото: 6829
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Рудий Кіт, 12.11.2023 21:53):
>документів у Сватове ніхто не возив, і вони вже транзитом прилетіли з Ясинуватої в Лиман, і чекали свого часу.
А от документи швидше за все Лиман взагалі відновлював з нуля, бо ходили чутки, що документи з Ясиуватої (точніше з управи в Донецьку) ніхто не евакуював на початку війни і вони там так і залишились.
Фото: 6829
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій
Цитата (Рудий Кіт, 13.11.2023 23:14):
>У мене після підвищення кваліфікації є зв'язок з черговим по депо Лиман, я переспитаю чи були приписані ерки у Сватово.
>
Ідея - супер!
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр