Інформація про фото
Опубліковано: 28.09.2015 00:17
Переглядів: 1411
Ліцензія: Copyright ©
Постійне посилання
ЧМЭ3-1791
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ-2 Слов'янськ |
Мережевий №: | 15591258 |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э |
Завод: | ČKD Praha |
Стан: | 11.2017 — передан на другую дорогудействующий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 09.1974 |
КР-1 ДТРЗ 12.2017 р. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX220 HS |
Дата і час зйомки: | 14.12.2012 14:39:51 |
Витримка: | 1/125 с |
Діафрагма: | 4 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 9.175 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 30
Як «Чмуха» зачепилась із «Хюндаєм»?
1
Фото: 947 · Автор фото
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
О! Це історичне фото! Яке навіть потрапило в сюжет ТСН.
Коротко: в перший рік експлуатації електропоїзди HRCS2 дужу вередували, притираючись до наших умов: колії, КМ, клімату. Особливо вони тоді невзлюбили зиму. Ситуація на фото - траплялася доволі часто.
Коротко: в перший рік експлуатації електропоїзди HRCS2 дужу вередували, притираючись до наших умов: колії, КМ, клімату. Особливо вони тоді невзлюбили зиму. Ситуація на фото - траплялася доволі часто.
2
Фото: 205
якщо адміністрація не проти - скину посилання на відео
https://www.youtube.com/watch?v=2CX_yLBJZc0&ab_channel=Tarapunyka
https://www.youtube.com/watch?v=2CX_yLBJZc0&ab_channel=Tarapunyka
1
Фото: 4469
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Цитата (Roma Roma, 13.10.2024 17:09):
>Як «Чмуха» зачепилась із «Хюндаєм»?
Дуже просто, на шарфенберг надівається спеціальний перехідник під СА-3, який дозволяє тягти состав хюндая зі швидкість 60 км/год.
>Як «Чмуха» зачепилась із «Хюндаєм»?
Дуже просто, на шарфенберг надівається спеціальний перехідник під СА-3, який дозволяє тягти состав хюндая зі швидкість 60 км/год.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.