+14
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | POMARANCH |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Enot |
[+] | Roma Roma |
[+] | Віло4ник |
[+] | Markus1k |
[+] | Evil_Orange |
[+] | riddik007 |
[+] | ВікторБГол |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Kiziyar |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | Gen4ik |
ТЭ-3537
Структура: | Донецька область ![]() |
Підрозділ: | ВАТ «Костянтинівський скляний завод» |
Категорія: | Паровози |
Модель: | ТЭ / 50 / DR/DB 50 / DR/DB 52 / CFR 150 |
Завод: | Krauss-Maffei Wegmann GmbH & Co KG ![]() |
Стан: | місцезнаходження та доля невідомі |
Заводський тип: | KDL 1 |
Профіль РС оформлюється. |
ТЭ-5257
Структура: | Донецька область ![]() |
Підрозділ: | ВАТ «Костянтинівський скляний завод» |
Категорія: | Паровози |
Модель: | ТЭ / 50 / DR/DB 50 / DR/DB 52 / CFR 150 |
Завод: | Krauss-Maffei Wegmann GmbH & Co KG ![]() |
Стан: | місцезнаходження та доля невідомі |
Заводський тип: | KDL 1 |
Заводський №: | 1268 |
Побудований: | 11.1943 |
Приписка до депо: 10.11.1943 - поступив на DRB · Deutsche Reichsbahn, Großdeutsches Reich. __.11.1943 - прийнятий до експлуатації у Reichsbahnausbesserungswerk Gleiwitz. __.02.1945 - від RBD Wien командирований на MÁV · Magyar Államvasutak. __.__.1945 - долстався MÁV · Magyar Államvasutak. 24.04.1948 - переведений на CFR · Căilor Ferate Române. __.10.1950 - перейшов до МПС СРСР. 23.08.1952 - перейменований у TЭ-5257. __.__.1956 - переданий у промисловість. | |
Профіль РС оформлюється. |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | GIMP 2.10.38 |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.