Україна ВЛ80Т-1400, п. 59 Харків - Одеса
Україна, Одесастанція Одеса-Застава-I
Ukraine, OdesaOdesa-Zastava-I station
Автор: {Anchous_023}                   Дата: 13 липня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 16.07.2025 11:50
Переглядів: 46
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ВЛ80Т-1400

Дорога приписки:Одеська філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-7 Знам'янка
Мережевий №:12695342/12695359
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози змінного струму
Модель:ВЛ80Т
Завод:Новочеркасский электровозостроительный завод СРСР (СССР)
Стан:діючий (оновлено 03.2025)
Побудований:02.1978
Ремонти:
04.2014 — КРП ЗЕРЗ
06.2024 — КР-1 ЛЛРЗ
 
Особливості:
Пасажирський (обладнаний ЕПГ і електроопаленням)

п. 59 Харків - Одеса

Дорога приписки:Пасажирська Компанія УЗ Україна
Депо приписки:ПКВЧ-7 Харків-Пасажирський
Тип:Нічний швидкий поїзд (НШ)
Завод: 
Стан:діючий
Побудований:1992
Примітка:"Чайка"
«Чáйка» — фірмовий нічний швидкий поїзд 2-го класу Південної залізниці № 59/60 сполученням Харків — Одеса. Протяжність маршруту руху поїзда складає — 765 км.
 
За часів СРСР з Харкова до Одеси курсував швидкий поїзд № 59/60 сполученням Новосибірськ — Одеса, а також на літній період призначався додатковий пасажирський поїзд № 472/473 сполученням Харків — Одеса. У 1992—1993 роках поїзду № 59/60 Новосибірськ — Одеса скорочено маршрут руху до Харкова, так як поїзд був формування Одеської залізниці і через неузгодженості Укрзалізниці та російських залізниць, поїзд під № 59/60 сполученням Новосибірськ — Одеса призначений швидкий фірмовий поїзд «Чайка» № 60/59 сполученням Харків — Одеса з щоденним графіком курсуванням.
 
З часів створення Укрзалізниці і до 2015 року поїзд ходив через Полтаву, а потім поїхав через Лозову, Дніпро, Кривий Ріг. З 29 червня 2025 року повернутий на старий маршрут курсування через Полтаву, Кременчук, Знам'янку.
 
В обігу два склади поїзда формування пасажирського вагонного депо ПКВЧД-7 Харків Південної залізниці, до 2019 року формувався у вагонному депо ПКВЧД-3 Одеса-Головна Одеської залізниці.
Поїзду встановлена схема з 17 фірмових вагонів 2-го класу різного класу комфортності::

- 7 купейних (№ 1—4, 6—8);
- 1 вагони класу «Люкс» (№ 5);
- 9 плацкартних (№ 9—17).

Коментарі (0)

Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр