+17
Оцінка
[+] | Nikolya_UA |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Чудровий |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Egor_079 |
[+] | Володимир Криницький |
[+] | Віло4ник |
[+] | Lance |
[+] | bodya3504 |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Назар11 |
[+] | den4ikk |
[+] | ZDY |
[+] | Магістраль |
ВЛ80Т-1830
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-5 Полтава |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ВЛ80Т |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 31.10.1978 |
З заводу прибув в депо Знам'янка, ОДС; У січні 2014 року, після проведення КРП, переданий у сплотці з 1434 та 1327, в депо ТЧ-5 Полтава, ПІВД; 07.10.2017 р. — зіткнення на охоронному переїзді з вантажівкою, по ст. Ліщинівка. 10.12.23 близько 14.00 на залізниці поблизу села Машівка на Полтавщині поїзд врізався в легковик. За попередньою інформацією правоохоронців, під час перетину охоронного залізничного переїзду в автомобіля ВАЗ 2106 на коліях заглох двигун. Цією ж колією рухався пасажирський поїзд «Краматорськ-Миколаїв» з ВЛ80Т-1830 в голові, який зіткнувся із задньою частиною автівки. Локомотив майже не постраждав. Унаслідок зіткнення водійка травмувалася, її привезли в лікарню, але госпіталізація потерпілій не знадобилася. КРП Запорізький ЕРЗ 12.2013 КРП Львівський ЛРЗ 12.2024 |
п. 60 Одеса - Харків
Дорога приписки: | Пасажирська Компанія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ПКВЧ-7 Харків-Пасажирський |
Тип: | Нічний швидкий поїзд (НШ) |
Завод: | ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1992 |
Примітка: | "Чайка" |
«Чáйка» — фірмовий нічний швидкий поїзд 2-го класу Південної залізниці № 59/60 сполученням Харків — Одеса. Протяжність маршруту руху поїзда складає — 765 км.
За часів СРСР з Харкова до Одеси курсував швидкий поїзд № 59/60 сполученням Новосибірськ — Одеса, а також на літній період призначався додатковий пасажирський поїзд № 472/473 сполученням Харків — Одеса. У 1992—1993 роках поїзду № 59/60 Новосибірськ — Одеса скорочено маршрут руху до Харкова, так як поїзд був формування Одеської залізниці і через неузгодженості Укрзалізниці та російських залізниць, поїзд під № 59/60 сполученням Новосибірськ — Одеса призначений швидкий фірмовий поїзд «Чайка» № 60/59 сполученням Харків — Одеса з щоденним графіком курсуванням. З часів створення Укрзалізниці і до 2015 року поїзд ходив через Полтаву, а потім поїхав через Лозову, Дніпро, Кривий Ріг. З 29 червня 2025 року повернутий на старий маршрут курсування через Полтаву, Кременчук, Знам'янку. В обігу два склади поїзда формування пасажирського вагонного депо ПКВЧД-7 Харків Південної залізниці, до 2019 року формувався у вагонному депо ПКВЧД-3 Одеса-Головна Одеської залізниці. Поїзду встановлена схема з 8 фірмових вагонів різного класу комфортності:: - 7 купейних (№ 1—4, 6—8); - 1 вагони класу «Люкс» (№ 5); |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 10.07.2025 09:19:32 |
Витримка: | 1/500 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 160 |
Фокусна відстань: | 45 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 67 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.