Steinbrück
Дорога приписки: | Австрія, приватні перевізники ![]() |
Депо приписки: | Technisches Museum Wien |
Категорія: | Паровози |
Стан: | 28.03.2024 — перенумерований / переданий у межах дорогимузейний експонат / пам'ятник |
Заводський №: | 87 |
Побудований: | 1848 |
Списаний: | 1878 |
Найстаріший збережений паровоз, вироблений у Австрії
Побудований у 1848 році на Maschinenfabrik der Wien-Gloggnitzer Bahn (пізніше StEG) у майстернях Південної залізниці у Відні Дизайнер: Джон Хасвелл (John Haswell), натхненний американськими зразками з причіпним тендером та розміщенням котлів. Названий на честь міста Штайнбрюк, роз'їзду на теперішній території Словенії. Використовувався лише в пасажирських перевезеннях. СПисаний в 1878 і до передачі в залізничний музей (1914) знаходився в м. Войтсберг. Технічні характеристики Тиск котла 6,5 бар Діаметр ведучого колеса 1,422 мм Експлуатаційна вага 25 т (без тендера) Довжина (без тендера) 7,55 м Потужність ~250 PS (~184 кВт) Максимальна швидкість ~45 км/год Колісна формула: 2′B n2 (4-4-0) Колія: Стандартна колія 1 435 мм |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 22.3 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 11.07.2019 16:28:56 |
Витримка: | 1/40 с |
Діафрагма: | 3.5 |
Чутливість ISO: | 800 |
Фокусна відстань: | 18 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 27 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.