Інформація про фото
Опубліковано: 17.06.2025 07:15
Переглядів: 29
Ліцензія: Copyright ©
58 311
Дорога приписки: | Deutschland, sonstiges ![]() |
Депо приписки: | Різне (не відсортоване) |
Мережевий №: | 90 80 0058 311-6 D-UEF |
Категорія: | Паровози |
Модель: | DRG Class 58 |
Завод: | ![]() |
Стан: | діючий |
Заводський №: | 2153 |
Побудований: | 1921 |
Примітка: | Ulmer Eisenbahnfreunde e. V., Ulm |
Модель: BR 58 (Badische G12) EBA: EBA 96U01W 001 Депо приписки: Ulmer Eisenbahnfreunde e. V. Паровоз 58 311 був побудований у 1921 році машинобудівним підприємством Карлсруе під серійним номером 2153. До 1942 року він переважно знаходився на депо Карлсруе Rbf, але потім, з додатковим захистом від замерзання, його було відправлено на депо Грошовіц у Верхній Сілезії для служби у воєнний час. Після кількох невдалих рейсів локомотив був повернутий до експлуатації в Зенфтенберзі в 1946 році та пройшов «реабілітацію» на депо Райхенбах/Фогтланд, в результаті якої були виправлені найсерйозніші недоліки в технічному обслуговуванні. Після екскурсій у Вердау, Цвікау, Гері та Грайці, локомотив у 1960 році було передано до депо Карл-Маркс-Штадт/Гільбертсдорф, де він використовувався до 1973 року. Останньою станцією локомотива, який тепер мав номер 58 1111-2, було депо Ауе до 1977 року. 19 березня 1977 року 58 311 досяг тодішнього німецько-німецького кордону як локомотив, що тягнув вантажний поїзд, а потім, як локомотив (див. фотографії у правій колонці, колекція Саарбурга), потрапив до Музею паровозів (DDM) у Нойенмаркт-Вірсберзі, де залишався виставленим як непрацюючий експонат до його продажу UEF у 1984 році. Після капітального ремонту локомотив був знову зареєстрований 8 червня 1985 року та знову був використаний перед великою аудиторією вперше на парадах транспортних засобів до 150-річчя DB. Взимку 1992/93 років локомотив пройшов капітальний ремонт, який проводився в депо Майнінген. Відтоді 58 311 експлуатувався в численних спеціальних рейсах по Німеччині, Франції та Швейцарії до закінчення терміну придатності котла в січні 2001 року. З 3 червня 2006 року по січень 2017 року цей локомотив знову був в експлуатації після тривалого та складного капітального ремонту, подолавши незліченну кількість кілометрів для секції «Ностальгія за паровозами Карлсруе» та інших клубів. Локомотив знову працює з 2018 року після успішного капітального ремонту. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | SONY |
Модель камери: | DSC-H9 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 10.3.2 (Android) |
Дата і час зйомки: | 09.06.2025 14:10:52 |
Витримка: | 1/200 с |
Діафрагма: | 8 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 9.3 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.