Україна ЧС7-185, п. 60 Одеса - Харків
Україна, Дніпроперегін Ігрень - Яворницьке
Ukraine, DniproIhrenʹ - Yavornyts'ke line
поїзд №60/92 Одеса - Харків/Краматорськ
Автор: Olezhan4ik                   Дата: 08 червня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 10.06.2025 11:35
Переглядів: 177
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЧС7-185

Структура:Південна філія УЗ Україна
Підрозділ:ТЧ-2 Харків-Головне
Мережевий №:12027983/12027991
Тип:Магістральні електровози
Категорія:Електровози постійного струму
Модель:ЧС7
Завод:Škoda (Škoda Holding a. s.) Чехія (Česko)
Стан:діючий
Заводський тип:82Е6
Заводський №:8473
Побудований:26.10.1988
КР-2 ЗЕРЗ 07.2009 р.;
КР-1 ЗЕРЗ 03.2017 р.
 
07.2022 - знаходився на зберіганні в оборотному депо Ромодан;
09.2023 - експонат динамічної виставки РС в депо Полтава;

п. 60 Одеса - Харків

Структура:Пасажирська Компанія УЗ Україна
Підрозділ:ПКВЧ-7 Харків-Пасажирський
Тип:Нічний швидкий поїзд (НШ)
Завод: 
Стан:діючий
Побудований:1992
Примітка:"Чайка"
«Чáйка» — фірмовий нічний швидкий поїзд 2-го класу Південної залізниці № 59/60 сполученням Харків — Одеса. Протяжність маршруту руху поїзда складає — 765 км.
 
За часів СРСР з Харкова до Одеси курсував швидкий поїзд № 59/60 сполученням Новосибірськ — Одеса, а також на літній період призначався додатковий пасажирський поїзд № 472/473 сполученням Харків — Одеса. У 1992—1993 роках поїзду № 59/60 Новосибірськ — Одеса скорочено маршрут руху до Харкова, так як поїзд був формування Одеської залізниці і через неузгодженості Укрзалізниці та російських залізниць, поїзд під № 59/60 сполученням Новосибірськ — Одеса призначений швидкий фірмовий поїзд «Чайка» № 60/59 сполученням Харків — Одеса з щоденним графіком курсуванням.
 
З часів створення Укрзалізниці і до 2015 року поїзд ходив через Полтаву, а потім поїхав через Лозову, Дніпро, Кривий Ріг. З 29 червня 2025 року повернутий на старий маршрут курсування через Полтаву, Кременчук, Знам'янку.
 
В обігу два склади поїзда формування пасажирського вагонного депо ПКВЧД-7 Харків Південної залізниці, до 2019 року формувався у вагонному депо ПКВЧД-3 Одеса-Головна Одеської залізниці.
Поїзду встановлена схема з 8 фірмових вагонів різного класу комфортності::

- 7 купейних (№ 1—4, 6—8);
- 1 вагони класу «Люкс» (№ 5);

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D7200
Програмне забезпечення:NIKON D7200 Ver.1.04
Дата і час зйомки:08.06.2025 11:17:17
Витримка:1/800 с
Діафрагма:7.1
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:38 мм
Еквівалентна фокусна відстань:57 мм
Детальніше

Коментарі (0)

Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр