КП «Київпастранс»Міська електричка
Проїзні документи (КП «Київпастранс»)
Україна, Київ
Ukraine, Kyiv
Смарт-жетон для проїзду в міській електричці (точніше, для проходу на платформу міської електрички). Діаметр - 22 мм., товщина - 2,4 мм.
 
Даний вид оплати існував рівно три роки - з 28 лютого 2012 року до 28 лютого 2015 року.
Уведений в дію одразу після підключення турнікетів на МЕ. Таким видом оплати проїзду міська влада ніби вчергове хотіла підкреслити, що МЕ є "четвертою лінію метрополітену", на яку вона постійно хотіла її перетворити (але, на жаль, через певні організаційні складнощі це виявилося неможливим). Щоправда, цей жетон відрізнявся від метрополітенівського: так, жетони метрополітену були з тонкого прозорого пластику зі спеціальним забарвленням (за допомогою якого і проводилася їхня перевірка на валідність), та з написом "Київський метрополітен". Ці ж жетони були більш товсті, без жодних написів, а всередині жетона знаходився чіп, який було запрограмовано на одну поїздку (його видно на червоному жетоні). Після того, як жетон вкидали в турнікет, турнікет зчитував цей чіп і списував з нього цю поїздку, тобто дістати використані жетони з турнікета і скористатися ними чи продавати їх по другому колу було неможливо. Перед наступним продажем їх знову програмували. Щоправда, навіть, якщо жетон був запрограмований і не використовувався, через пару місяців він "розмагнічувався" і не сприймався турнікетом.
 
В силу того, що з ними виникали складнощі (необхідність інкасації та перепрограмування, саморозмагнічення жетонів через деякий час, а також те, що після вкидання жетонів все одно турнікетом друкувався чек - бо як інакше здійснювати контроль за оплатою?) в 2013 році було прийнято рішення відмовитись від жетонів у якості засобу разової оплати на користь звичайних паперових абонементних талонів на одну поїздку. Приблизно в грудні 2013 року жетони остаточно припинили продавати в касах - проте, вже продані жетони залишилися дійсними і ними можна було користуватися аж до 28 лютого 2015 року включно - до останнього дня, коли можна було використовувати квитки, придбані за тарифом 1,70 грн (сама зміна тарифу відбулася 07.02.2015, але вже придбані квитки зі старою ціною було дозволено використовувати до кінця місяця). На цьому ера жетонів в міській електричці була завершена, хоча турнікети з жетоноприймальниками стоять на платформах і досі і, технічно, можуть навіть зараз прийняти жетон - хоча навіть ті жетони, які залишились на руках у колекціонерів за щонайменше 10 років вже давно розмагнітились.
 
P.S.: червоний жетон від чорного ні візуально, ні технічно не відрізнявся нічим, окрім кольору пластику.
Автор: Саша Мелешенко                   Дата: 2012 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 09.06.2025 00:16
Переглядів: 128
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D40
Дата і час зйомки:07.06.2025 15:14:23
Витримка:1/60 с
Діафрагма:8
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:45 мм
Еквівалентна фокусна відстань:67 мм
Детальніше

Коментарі (5)

Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр