Україна ЭР29-1
ЛРСР, РигаРизький вагонобудівний завод
LPSR, RīgaRīgas vagonbūves rūpnīca
LSSR, RigaRiga Carriage Works
Фото з буклету "Електропоїзд ЭР29"
Автор: [архів RGU]                   Дата: 1985 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 04.06.2025 21:10
Переглядів: 146
Ліцензія: Суспільне надбання

Постійне посилання

ЭР29-1

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-8 Фастів
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЭР29
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:01.04.2008 — перенумерований / переданий у межах дорогине працює (оновлено 02.2025)
Заводський тип:62-229
Побудований:12.1985
Ремонти:
06.2012 — два головні вагони (01 та 09) було відправлено на Київський ЕВРЗ для капітально-відновлювального ремонту та подальшої планованої експлуатації на міському маршруті комунального підприємства "Київпастранс". Ремонт проведено не було, вагони знаходяться на заводі у вигляді погрунтованих кузовів.
 
Приписка до депо та експлуатація:
__.1986 — проходив налагодження після побудови на приміському вузлі Литовської зал. (Вільнюс)
__.1988 - __.1990 — випробування ЕК ВНДІЗТ (м. Щербинка)
06.1991 — передано до депо Фастів Південно-Західної залізниці після випробувань, введено в експлуатацію
 
До середини 90-х років - відставлений від експлуатації, відправлений на б/з Козятин-II, пограбований
12.1998 - виключено з інвентарного парку (осн: наказ), пізніше - підписано повторний наказ, що скасовує юридичну силу першого наказу
 
Вагони та додаткова інформація про них:
Побудований у шестивагонній складності (01, 02, 03, 04, 06, 09);
01 — 06.2012 — відправлено на ПрАТ «КЕВРЗ» для КВР та експлуатації, що планувалася на балансі КП «Київпастранс», КВР не проведено, знаходиться на заводі у вигляді ґрунтованого кузова
02 — на __.2015 - б/з Козятин-II
03 — на 08.2024 - б/з Козятин-II
04 — на 12.2013 — б/з Козятин-II, виключений з інвентарного парку у грудні 2013 року
06 — на 12.2013 — б/з Козятин-II (у ~2007 - депо Фастів), виключений з інвентарного парку у грудні 2013 року
09 — 06.2012 — відправлено на ПрАТ «КЕВРЗ» для КВР та експлуатації, що планувалася на балансі КП «Київпастранс», КВР не проведено, знаходиться на заводі у вигляді ґрунтованого кузова (у 2007 році знаходився у депо Фастів)
 
Історична та додаткова інформація:
ЭР29-1 - перший електропоїзд із нового сімейства, розробленого РВЗ, з кузовом довжиною 21.5 м та збільшеними тамбурами. Передбачалося, що до цього сімейства увійдуть електропоїзди постійного струму серій ЭР24 (освоєний ДМЗ, як ЭД2Т) та ЭР30, а також змінного струму серій ЭР27 (освоєний ДМЗ, як ЭД9Т) та ЭР29.
Через проблеми з розміщенням електрообладнання та тягових трансформаторів під кузовом моторного вагона, струмоприймачі та тягові трансформатори електропоїзда ЭР29 були змонтовані на головних та причіпних секціях.
У 1986 році — участь у виставці "Залізничний Транспорт-86"
Тривалий час два вагони 06,09 перебували на території депо Фастів, інші чотири, включно з головним, на базі запасу Козятин-II Південно-Західної залізниці.
Станом на 2010 р. більшу частину обладнання з поїзда демонтовано, і він фактично є кузовом на візках. Капітальні ремонти через унікальність обладнання, цього складу не проводилися, хоча періодично розглядався варіант реконструкції електропоїзда з використанням електрообладнання серійного електропоїзда ЭР9ТМ (ЭД9М), що дозволило б використовувати склад для роботи на лінії.

Коментарі (0)

Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр