Зразок квитка на проїзд у міській електричці.
Так, як міська електричка була (а формально - є і досі) міським пасажирським транспортом, як-то трамвай, тролейбус чи метрополітен, і обслуговувалася КП "Київпастранс", то відповідно і оплата проїзду, і тарифи, і пільги були повністю уніфіковані з міським транспортом Києва - хіба що квитки були іншого кольору та серії.
Тариф 8 гривень на міському транспорті (в тому числі і міській електричці КП "Київпастранс") діє з 15.07.2018 і досі, в той час як приміські поїзди УЗ в цей час декілька разів змінювали свій тариф і зараз вартість проїзду як в них, так і в "лжеМЕ" УЗ - становить 15 гривень.
Історично, вартість проїзду в МЕ КПТ дорівнювала вартості проїзду в метрополітені: з моменту запуску в 2009 році і до 06.02.2015 року проїзд коштував 1,7 гривні, в той час як в аналогічний період тариф у УЗ був майже втричі дорожче - 4,5 гривні, з 07.02.2015 і до 15.07.2017 МЕ (і, відповідно, метрополітен) коштувала 4 гривні проти 8 гривень у УЗ, потім 16.07.2017 вартість проїзду зросла на 1 гривню - до 5 гривень (в трамваях, тролейбусах і автобусах 4 грн відповідно) і вже через рік тариф "вирівняли" до існуючих 8 гривень у всьому міському транспорті: автобусі, тролейбусі, трамваї, метрополітені та МЕ КПТ - в цей час тариф УЗ коливався від 11 до існуючих нині 15 гривень.
Взагалі, міська влада весь час намагалася інтегрувати МЕ у мережу міського транспорту Києва, і зробити її чимось на кшталт ще однієї лінії метрополітену чи швидкісного трамваю, але через проблеми, головна з яких це відсутність власної ремонтної бази для МВРС і як наслідок неможливість оперативно ліквідовувати несправності та поломки МЕ спочатку посипалася, а потім і взагалі померла.
До речі, в МЕ КПТ офіційно дозволялося безкоштовно провозити велосипед - такого не було в жодному іншому міському транспорті Києва та немає зараз у УЗ
Зразок квитка наданий компанією "Укрспецполіграфія".