+11
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | undefined23 |
[+] | Egor_079 |
[+] | KREOZOT |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Назар11 |
[+] | Vladyslav_277 |
[+] | Uz.milter_049 |
ВЛ82М-082
Дорога приписки: | Придніпровська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-1 Нижньодніпровськ-Вузол |
Мережевий №: | 12282802/12282810 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Двосистемні електровози |
Модель: | ВЛ82, ВЛ82М |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 03.2025) |
Побудований: | 01.1979 |
З заводу прибув в депо Куп'янськ-Сорт. 02.2022 переданий в депо Основа, 02.2022 - 09.2022 перебував у Полтаві; 01.1990 — КР-2 РЕРЗ 11.2015 — КРП ЗЕРЗ 06.2020 — КРП ЗЕРЗ Підмінений електровозом ВЛ82М-055 |
п. 2/1 Ворохта - Харків
Дорога приписки: | Пасажирська Компанія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ПКВЧД-8 Львів |
Тип: | Нічний швидкий поїзд (НШ) |
Завод: | ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 10.12.2017 |
Примітка: | "Єдність" |
«Єдність» — флагманський швидкісний пасажирський поїзд № 1/2 сполученням Харків — Івано-Франківськ — Ворохта, який є найдорожчим у внутрішньому сполученні України. Протяжність маршруту поїзда складає — 1286 км.
10 грудня 2017 року «Укрзалізниця» призначила новий поїзд № 1/2 категорії «Нічний експрес» сполученням Костянтинівка — Івано-Франківськ, що прямує через станцію Харків-Пасажирський. Поїзд сформований лише з купейних вагонів, які були побудовані напередодні запуску поїзда, а його графік складений з урахуванням побажань пасажирів. Через повномасштабне російське вторгнення в Україну маршрут руху поїзда було скорочено до станції Харків-Пасажирський. З 28 квітня 2025 року нічний експрес № 1/2 сполученням Харків — Ворохта набув статусу флагманського та отримав назву «Єдність». Поїзд «Єдність» — є восьмим флагманським поїздом «Укрзалізниці», серед яких вже курсують на маршрутах країни. Поїзд складається з 8 купейних та 2 вагонів класу «Люкс» (плацкартні вагони у складі поїзда не передбачені). У переліку гарантованих опцій цього флагманського поїзда: купейні вагони після капітального ремонту (вакуумні туалети, кондиціонери, розетки в купе) та нові вагони СВ;вагони обладнані біотуалетами, тому провідникам не доводиться закривати санвузли під час санітарних зонах; приведені до сучасного стандарту вбиральні з дозаторами мила та накладками на унітази;фірмова назва та логотип з урахуванням історії поїзда та маршруту.Також вагони поїзда обладнані холодильниками, мікрохвильовими печами, кавоварками, окремими табло з назвами станцій та температурою у вагоні. У кожному купе встановлено софітні світлодіодні лампи, на вікнах замість штор — сучасні жалюзі. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 24.05.2025 09:34:43 |
Витримка: | 1/640 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 125 |
Фокусна відстань: | 45 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 67 мм |
Детальніше |
Коментарі (1)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.