+18
Оцінка
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | _trains_ternopil_ |
[+] | egorLy |
[+] | skol0 |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | Віло4ник |
[+] | Gen4ik |
[+] | VladislavCNik |
[+] | kirilka_simi |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Uz.milter_049 |
[+] | Oipvdntik |
[+] | art-trans |
ТЭП70-0115
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-7 Ромни |
Мережевий №: | 15046378 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | ТЭП70 |
Завод: | Коломенский завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 03.2025) |
Заводський №: | 2455 |
Побудований: | 02.1988 |
З заводу прибув в депо Основа ПІВД
КР-2 Полтавський ТРЗ 26.12.2002 р. В червні 2018 року пройшов ТР-3 в депо Основа, встановлені 4 електровентилятори, замість приводу гідростатики; 06.2018 - експонат виставки РС на ст. Харків-Балашовський; |
п. 45 Харків - Ужгород
Дорога приписки: | Пасажирська Компанія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ПКВЧ-5 Ужгород |
Тип: | Нічний пасажирський поїзд (НП) |
Завод: | ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 10.12.2017 |
Примітка: | "Ужгород" |
«У́жгород» — пасажирський поїзд № 46/45 сполученням Ужгород — Харків, є найдовшим маршрутом у внутрішньому сполученні України. Протяжність маршруту — 1461 км.
Вперше в історії пасажирський поїзд за маршрутом Ужгород — Лисичанськ було призначено з 10 грудня 2017 року, одразу ж після скасування поїзда № 99/100 «Закарпаття». З 5 серпня 2018 року поїзд курсував без заїзду на станцію Здолбунів. З 2022 року відновлено рух поїзда через станцію Здолбунів. 24 лютого 2022 року змінено маршрут руху поїзда через станцію Полтаву та тимчасово припинено курсування через станції Суми, Ворожба, Ніжин, Конотоп, Бахмач-Пасажирський. Через декілька днів поїзд тимчасово був перенаправлений до станції Краматорськ. Станом на 2024 рік поїзд курсує за маршрутом Харків — Ужгород (через станції Конотоп, Суми). Рух до станції Лисичанськ наразі тимчасово скасований через повномасштабне російське вторгнення в Україну. На маршруті руху курсує два склади формування ПКВЧ-5 станції Ужгород. Зазвичай поїзд складається з 15 фірмових пасажирських вагонів різного класу комфортності: - 1 вагон класу Люкс (№ 5) - 5 купейних (№ 1—4, 6); - 9 плацкартних вагонів (№ 7—15). Вагон № 6 — штабний. Вагони фірмові, купе та люкс оснащено кондиціонерами, частково — біотуалетами та іншими зручностями. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D3200 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 10.3.1 (Android) |
Дата і час зйомки: | 23.05.2025 16:58:40 |
Витримка: | 1/1000 с |
Діафрагма: | 5.6 |
Чутливість ISO: | 560 |
Фокусна відстань: | 55 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 82 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.