+11
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | LRT |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Markus1k |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | k1prockx |
[+] | Dem1h |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Uz.milter_049 |
ЛК-4-01
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | Мала Південна залізниця (Колія 750 мм) |
Категорія: | Паровози |
Модель: | Тип 159 |
Завод: | Коломенский завод ![]() |
Стан: | списаний |
Заводський тип: | 159 |
Списаний: | 1945 |
Утилізований: | 1945 |
Примітка: | Перший локомотив Малої Південної |
Прибув на дорогу у серпні 1940 року зі станції Гайворон Південно-Західної залізниці. Відразу після прибуття відправлено на ремонт на Харківський паровозоремонтний завод. Паровоз був пофарбований у блакитний колір. На жаль, не відомий заводський номер паровоза. На Малій Південній йому було присвоєно серію ЛК-4-01, ЛК – на честь Лазаря Кагановича, радянського Народного комісара шляхів сполучення. Звідки взялася цифра 4 – невідомо, можливо, це частина його реального номера, а можливо, цифра з'явилася виходячи з технічних характеристик паровоза – навантаження на вісь цих машин становило 4 тонни (0-4-0). Першим юним машиністом паровоза став 14-річний молодий залізничник Юрій Павлов. Під час війни паровоз залишили на дитячій залізниці. Залишаючи Малу Південну, юні залізничники зняли з паровоза частину деталей та закопали їх неподалік ст. Парк. Під час окупації паровоз, вивезений з ДЗ, знайдено на Коломакському цукровому заводі (Харківська обл.), проте до роботи машина була зовсім непридатна. Тендер від паровоза був доставлений на Малу Південну та експлуатувався там із паровозом ЛК83-1, а сам паровоз був списаний у металобрухт. |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.