+12
Оцінка
[+] | LRT |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Evil_Orange |
[+] | ДС3 |
[+] | chernigivskiy |
[+] | Markus1k |
[+] | Віло4ник |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | VladislavCNik |
[+] | Anton_7072 |
[+] | Uz.milter_049 |
ЛК-83-1
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | Мала Південна залізниця (Колія 750 мм) |
Категорія: | Паровози |
Модель: | Тип 83 (IVa5) |
Завод: | Ganz-MÁVAG ![]() |
Стан: | списаний |
Заводський №: | 5003 |
Побудований: | 1929 |
Списаний: | 1952 |
Утилізований: | 1954 |
Примітка: | Тендер від ЛК-04-1 |
Паровоз номер 83-040, із депо Ізмаїл. Єдиний трофейний паровоз цього типу, який потрапив до СРСР. Прийнятий у експлуатацію 1945 році. Тендер від довоєнного ЛК-04-1 Паровоз прибув до Харкова влітку 1945 р., відправлений на Харківський паровозоремонтний завод, де його привели до ходового стану, змінивши при цьому ширину колії з 760 на 750 мм. Пропрацювавши на ДЗ до листопада 1945 року, паровоз знову вирушив на завод. Весною 1946 року локомотив повернувся на Малу Південну. Після списання до 1954 року перебував на Малій Південній залізниці. |
ЛК159-02
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | Мала Південна залізниця (Колія 750 мм) |
Категорія: | Паровози |
Модель: | Тип 159 |
Завод: | Коломенский завод ![]() |
Стан: | списаний |
Списаний: | 1957 |
Утилізований: | 1957 |
Примітка: | З 1951 по 1957 - як додатковий. |
Паровоз надійшов на ДЗ навесні 1948 року після ремонту на Харківському паровозобудівному заводі. У 1950 році паровоз був обладнаний автостопом та радіозв'язком. У 1951 році на паровоз було встановлено автостоп системи інженера А. А. Танцюри. Пропрацював на ДЗ приблизно до 1957 року, з 1951 використовуючись як додатковий. Джерело інформації |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.