+12
Оцінка
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Флюшка |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | Віло4ник |
[+] | bodya3504 |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Uz.milter_049 |
[+] | Філіп Бедросович |
[+] | den4ikk |
Інформація про фото
Опубліковано: 17.05.2025 16:22
Переглядів: 64
Ліцензія: Copyright ©
ВЛ82М-045
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-3 Основа |
Мережевий №: | 12282307/12282315 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Двосистемні електровози |
Модель: | ВЛ82, ВЛ82М |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 03.2025) |
Побудований: | 03.1974 |
Ремонти: 25.06.1990 — КР-2 Ростовський ЕРЗ 30.03.2012 — КРП Запорізький ЕРЗ, обладнаний ЕПТ та електроопаленням пасажирських вагонів Приписка до депо та експлуатація: Із заводу надійшов у депо Куп'янськ-Сортувальний Півд.зал. __.02.1981 — передано в депо Красноуфимськ (Горк.зал.) 25.05.1983 — передано в депо Куп'янськ-Сортувальний 02.2022 — переданий в депо Основа. 07.2024 — працював у депо НД-Вузол Придн. філії. НП та аварії: 22.01.1990 р. — зіткнення із хвостовою частиною вантажного поїзда при швидкості 40 км/год, пошкоджена секція Б, яка була відправлена на ремонт на РЕРЗ 06.1990, але не була відновлена. Замість неї було відремонтовано секцію А від раніше (11.05.1990) списаного ВЛ82М-030, і поставлено в депо як ВЛ82М-045 Б. Пошкоджену секцію ВЛ82М-045 Б порізано на заводі РЕРЗ у 1992 році; |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Camera Raw 17.3.1 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 17.05.2025 13:30:07 |
Витримка: | 1/1250 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 250 |
Фокусна відстань: | 55 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 82 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.