+38
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Чудровий |
[+] | Флюшка |
[+] | DMM |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Ruslan88 |
[+] | lviv4ik |
[+] | chernigivskiy |
[+] | Leynard |
[+] | undefined23 |
[+] | L1nks |
[+] | Egor_079 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | Бодька |
[+] | Віло4ник |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | vl40y_1488 |
[+] | Trainhopper |
[+] | Gen4ik |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Назар11 |
[+] | Vladyslav_277 |
[+] | Andriy5294 |
[+] | den4ikk |
[+] | RVR7250 |
[+] | george.of.314 |
[+] | ZDY |
ДПКр3-004
Дорога приписки: | Одеська філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-9 Одеса-Застава-I |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДПКр3 |
Завод: | ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод КВБЗ» ![]() |
Стан: | 08.2024 — передано на іншу дорогудіючий |
Побудований: | 2021 |
28.11.2021 — перший рейс з пасажирами. |
1. станція ОДЕСА-ГОЛОВНА (0)
Дорога приписки: | Одеська філія УЗ, ДН-1 Одеса ![]() |
Депо приписки: | дільниця Одеса-Головна - Вапнярка (П-ЗАХ-З) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV, кінець електрифікації ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 03.11.1865 |
Оде́са-Головна́ — тупикова пасажирська позакласна залізнична станція, головна станція Одеської залізниці. Розташована на тупиковій гілці від станції Одеса-Застава I (9 км). Розташована у місті Одеса.
Вокзал станції Одеса-Головна, збудований 1880 року, є пам'яткою архітектури місцевого значення. 15 січня 1863 року було ухвалено рішення про будівництво за державні кошти та затверджено статут Одесько-Балтської залізниці, яка б сполучила портове місто на Чорному морі з центральними районами України. Паралельно з початком будівництва колійних споруд у районі Кінної площі було розпочато будівництво вокзалу, локомотивного сараю та майстерень. Для управління роботами був направлений барон Унгерн-Штернберг, а загальне керівництво доручено губернаторові краю — генерал-ад'ютанту П. Є. Коцебу. Історично так склалося, що головною станцією Одеси спочатку була станція Одеса-Товарна. Пасажирські поїзди прибували саме туди. 4 травня 1863 року відбулася урочиста закладка Одесько-Парканської залізниці, потім почалося будівництво лінії від Роздільної до Балти. У грудні 1864 року надійшов наказ про продовження Одесько-Балтської лінії через Кременчук до Харкова. Оскільки всі поїзди прибували на станцію Одеса-Товарна, то до центра міста був організований «трансфер» — спеціальний поїзд до невеликого павільйону на Куликовому полі. Аналогічний пасажирський павільйон працював у порту, біля Бульварних сходів — саме звідти 3 листопада 1865 року вирушив перший поїзд з Одеси до Паркан (село та пристань на Дністрі поруч з Тирасполем). Під час Другої світової війни будівля вокзалу була підірвана в останні дні окупації Одеси у 1944 році. Було ухвалено рішення про будівництво нового вокзалу на місці зруйнованого. Вокзал був побудований в короткі терміни — з листопада 1950 по липень 1952 року за проєктом архітектора Леоніда Чуприна. 12 липня 1952 року вокзал введений в експлуатацію. Нова будівля повторює в цілому старий вокзал. Впродовж 1963—1973 років господарство вокзалу переведене на електричну тягу. У 1983 році була проведена централізація стрілок в технічному парку. У 1972 році станція електрифікована змінним струмом (~25кВ) |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | ACDSee Ultimate 2021 |
Дата і час зйомки: | 07.01.2022 19:10:49 |
Детальніше |
Коментарі (3)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.