Україна / ПЗТ ТГК2-8438
Україна, Тернопільська областьстанція Скалат
Ukraine, Ternopil' regionSkalat station
Автор: Maks._.2m62u                   Дата: 29 квітня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 30.04.2025 18:20
Переглядів: 73
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ТГК2-8438

Дорога приписки:Тернопільська область Україна / ПЗТ
Депо приписки:ПАП "Агропродсервіс інвест"
Тип:Маневрові тепловози
Модель:ТГК2
Завод:Калугапутьмаш СРСР (СССР)
Стан:діючий
Працював на Дніпровському ВРЗ
В 2020 році виставлений на продаж
10.2020 куплений Скалатським КХП

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5300
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop Express (Android)
Дата і час зйомки:29.04.2025 16:20:33
Витримка:1/500 с
Діафрагма:6.3
Чутливість ISO:100
Корекція експозиції:–2 EV
Фокусна відстань:45 мм
Еквівалентна фокусна відстань:67 мм
Детальніше

Коментарі (4)

Не дуже мені симпатизує цей тепловоз - коліс мало, проблема із гальмуваннями. Якщо колії заросли травою на підприємстві та ухили, то чекай проблем. На дух треба брати один два вагони і ними підсилюватись Але  складачі не дуже хотять це робити. ТГМ4 якось на величину краще із своїми чотирма КП.
Фото: 4872
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
сумнівається в них тільки той, хто на них не робив. Хоч він і маленький, але тягає 10 гружоних зерновозів на раз. Колись у ТГМ23В теж сумнівались.
 
Хто дописав це "Bahnhof Skalat" ??? Не видумуйте брєд, у нас лише англійська версія до української.
Сергію, як швидкість пару км, то маневри можна робити і на цій машині. Та по рівному подавати. На підприємствах мог міста колії не на площадках.
Фото: 4872
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Ну так на магістральні лінії він і не виїжає. А для хлібзавода, чи цементного, самий раз. Тим більше що заводи купують собі локомотиви, під свої потреби.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр