+31
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Maks |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Чудровий |
[+] | Флюшка |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Камазик_Железнодорожный |
[+] | Redikoff |
[+] | Technic |
[+] | chernigivskiy |
[+] | Lubasya |
[+] | Egor_079 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Віло4ник |
[+] | Miha2te10 |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | Gen4ik |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sdtk4ik |
[+] | electrichnyuu |
Інформація про фото
Опубліковано: 30.04.2025 18:20
Переглядів: 73
Ліцензія: Copyright ©
ТГК2-8438
Дорога приписки: | Тернопільська область ![]() |
Депо приписки: | ПАП "Агропродсервіс інвест" |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ТГК2 |
Завод: | Калугапутьмаш ![]() |
Стан: | діючий |
Працював на Дніпровському ВРЗ В 2020 році виставлений на продаж 10.2020 куплений Скалатським КХП |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5300 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 29.04.2025 16:20:33 |
Витримка: | 1/500 с |
Діафрагма: | 6.3 |
Чутливість ISO: | 100 |
Корекція експозиції: | –2 EV |
Фокусна відстань: | 45 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 67 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 370
Не дуже мені симпатизує цей тепловоз - коліс мало, проблема із гальмуваннями. Якщо колії заросли травою на підприємстві та ухили, то чекай проблем. На дух треба брати один два вагони і ними підсилюватись Але складачі не дуже хотять це робити. ТГМ4 якось на величину краще із своїми чотирма КП.
2
Фото: 4872
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
сумнівається в них тільки той, хто на них не робив. Хоч він і маленький, але тягає 10 гружоних зерновозів на раз. Колись у ТГМ23В теж сумнівались.
Хто дописав це "Bahnhof Skalat" ??? Не видумуйте брєд, у нас лише англійська версія до української.
Хто дописав це "Bahnhof Skalat" ??? Не видумуйте брєд, у нас лише англійська версія до української.
1
Фото: 370
Сергію, як швидкість пару км, то маневри можна робити і на цій машині. Та по рівному подавати. На підприємствах мог міста колії не на площадках.
0
Фото: 4872
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Ну так на магістральні лінії він і не виїжає. А для хлібзавода, чи цементного, самий раз. Тим більше що заводи купують собі локомотиви, під свої потреби.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.