+25
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Roma Roma |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | sergius |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | LvivTrains |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | _mmarsek |
[+] | Crazy-Angel |
[+] | Віло4ник |
[+] | bodya3504 |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Назар11 |
[+] | den4ikk |
[+] | АндрейС |
[+] | george.of.314 |
Інформація про фото
Опубліковано: 30.04.2025 11:33
Переглядів: 90
Ліцензія: Copyright ©
ЧС8-082
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 12902763, 12902771 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | діючий |
Заводський тип: | 81Е2m |
Заводський №: | 8598 |
Побудований: | 16.12.1989 |
Ремонти: __.02.1997 - КР-1 Запорізький ЕРЗ __.08.2003 - КР-1 Запорізький ЕРЗ 02.07.2010 - КР-2 Запорізький ЕРЗ 22.08.2024 - КР-1 Запорізький ЕРЗ Приписка до депо та експлуатація: З заводу надійшов у депо ТЧ-1 Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці. Історична та додаткова інформація: З заводу (22.01.1990) по 05.1993 року був укомплектований асиметричними струмоприймачами фірми Lekov (Чехословаччина). Замінені на серійні 2SLS1 Останній електровоз серії ЧС8, на I квартал 1992 року було заплановано замовлення на 50 машин серії 81Е3 (083-132), але політичні події внесли корективи. Проект на третє постачання ЧС8 (81Е3) був готовий вже до кінця 1990 року |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 30.04.2025 10:15:00 |
Витримка: | 1/1000 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 58 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 87 мм |
Детальніше |
Коментарі (1)
Фото: 0
Добре понаприскорювали звичайні паси, тепер до Лозової в середньому 2.5 години руху. Довгий час було більше 3х.
Та хто може прокоментувати, чи пояснити, чому до епохи електротяги (до євро 2012) на цьому відтинку Полтава-Південна - Лозова потяги проклади досить повільно, на 176 км закладали аж ~4 години руху? Причому цей час руху не сильно корелював із кількістю зупинок. Та ж Лугань (рейс 19/20 Київ - Луганськ) мала 2-3 зупинки і 4 години, або 500-хх доп. Донецьк - Київ до 10-а зупинок, в т.ч. і схрещень, і також 4 години ходу.
Та хто може прокоментувати, чи пояснити, чому до епохи електротяги (до євро 2012) на цьому відтинку Полтава-Південна - Лозова потяги проклади досить повільно, на 176 км закладали аж ~4 години руху? Причому цей час руху не сильно корелював із кількістю зупинок. Та ж Лугань (рейс 19/20 Київ - Луганськ) мала 2-3 зупинки і 4 години, або 500-хх доп. Донецьк - Київ до 10-а зупинок, в т.ч. і схрещень, і також 4 години ходу.
0
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.