+21
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Kaiser_Wilhelm_II |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Чудровий |
[+] | Evil_Orange |
[+] | sergius |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | Egor_079 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Miha2te10 |
[+] | bodya3504 |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Uz.milter_049 |
[+] | electrichnyuu |
[+] | den4ikk |
[+] | Alex |
Інформація про фото
Опубліковано: 25.04.2025 19:11
Переглядів: 55
Ліцензія: Copyright ©
ЧС8-003
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 12902029, 12902037 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | 06.2019 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 12.2021) |
Заводський тип: | 81Е1 |
Заводський №: | 8409 |
Побудований: | 09.09.1987 |
Ремонти: 02.1995 - КР-1 Запорізький ЕРЗ 09.2000 - КР-1 Запорізький ЕРЗ 01.2005 - КР-2 Запорізький ЕРЗ 12.2012 - КР-1 Запорізький ЕРЗ 12.2019 - КРП Запорізький ЕРЗ |
ЧС8-020
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 12902342, 12902359 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | 09.2019 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 08.2024) |
Заводський №: | 8426 |
Побудований: | 30.10.1987 |
07.2010 — КР-2 ЗЕРЗ 10.2019 — КРП ЗЕРЗ 08.2024 — ТР-2 ТЧ-2 Харків-Головне |
Коментарі (3)
Фото: 0
Оборотне депо Ковяги
Найбільш недолуга історія, яку можна було вирішити набагато простішим рішенням в Огульцях, й без використання ЧМЕссерів.
Хоча чимало коментаторів свого часу (і ймовірно досі) не розуміли економічного рішення робити стик в Огульцях замість Люботина з організацією більш-менш адекватної станції стикування, щоб мати змогу відстою рухомого складу змінного струму та, заодно (в перспективі) єдиного "мультисистемного" моторвагонного депо.

Найбільш недолуга історія, яку можна було вирішити набагато простішим рішенням в Огульцях, й без використання ЧМЕссерів.
Хоча чимало коментаторів свого часу (і ймовірно досі) не розуміли економічного рішення робити стик в Огульцях замість Люботина з організацією більш-менш адекватної станції стикування, щоб мати змогу відстою рухомого складу змінного струму та, заодно (в перспективі) єдиного "мультисистемного" моторвагонного депо.
2
Фото: 0
Там ще поряд мала стояти "кімната відпочинку".
0
Фото: 370
Колеги, я десь в 2004 році вирішив проїхати експресом на Харків до родичів. Писав раніше, що в роботах по впровадженню швидкісного руху на Харків я приймав участь в 2002 році на ЧМЕ3Т-7347 по ТЧ-9. Так от в Полтаві-Київський я запитав оглядача, де буде станція стикування. Відповідь було - по Вакуленцях. Але працівник такого рангу не мав достовірної інфи.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.