+25
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Чернівецький ЖДфан |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | tech_noir |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Railway_Hamster |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Evil_Orange |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Egor_079 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | Віло4ник |
[+] | bodya3504 |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | M1fen4ik |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | den4ikk |
[+] | АндрейС |
ЭР9Т-703
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Депо приписки: | ПрАТ «КЕВРЗ», м. Київ |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЭР9Т |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | не працює (оновлено 02.2025) |
Побудований: | 01.1991 |
На 07.02.2025 поїзд 703 курсував у складі: 70301-66804-67102-70309 |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5200 |
Програмне забезпечення: | Adobe Lightroom 7.1.1 (Android) |
Дата і час зйомки: | 22.04.2025 17:41:50 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 10 |
Чутливість ISO: | 100 |
Фокусна відстань: | 65 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 97 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 4855
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
якби їм завод якісь нові морди робив, по типу ЕР2Т у прибалтів, цікаво було б.
2
Фото: 0
Що цікавого у безглуздому використанні ресурсів? На луганські поїзди потратили кошти на нові морди, а їхати краще не стали (мета тієї переробки так і лишається загадкою).
1
Фото: 4855
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
мета переробки у покращенні комфорту локомотивної бригади, та й саму кабіну можна зробити сучаснішою, зручнішою. А щодо луганських, то їздять вони собі непогано при доброму обслуговуванні. Якщо депо ракляче, то і поїзди постають.
2
Фото: 0
Сергію, погодься, ці відра вже варто списати й утилізувати, а не ґвалтувати як дохлу коняку недолугими КР'ами. Зважаючи, що робота у цих відер буде нерентабельна - вкладатися у вартісний апґрейд не дуже доцільно.
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.