+25
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | mr.dima2304 |
[+] | Lubasya |
[+] | Eksisss |
[+] | n1giss |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | KREOZOT |
[+] | bodya3504 |
[+] | Sunks1 |
[+] | Dem1h |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Andriy5294 |
[+] | АндрейС |
ЭР9Т-671
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-10 Чернігів |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЭР9Т |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 02.2025) |
Побудований: | 11.1988 |
На 07.02.2025 поїзд 671 курсував у складі: 67101-70310-67112-67109 |
Коментарі (9)
Фото: 370
ТИхон, де це? Наскільки мені відомо цкй довгий перегін із однією кривою перед Носівкою, а такого розширення колій не пригадаю. Може в межах станції із 4100 на 4700?
1
Фото: 190 · Автор фото (публікації)
ВікторБГол, ох йо. Дякую за коментар! Да, то моя помилка. Перегон: Ніжин - Вертіївка
1
Фото: 190 · Автор фото (публікації)
art-trans, чого тоді на цьому фото: https://railgallery.pp.ua/view/130918/, стоїть перегін Ніжин - Вертіївка? Плюсом в базі даних був лише Ніжин - Вертіївка
2
Фото: 0
Замість того, щоб сперечатися, варто вчити багато корисних матеріалів та підвищувати свій рівень знань, вносити коригування та спонукати інших до продуктивної роботи за цим напрямком захоплення.
Трейнспоттінґ це не просто фоткання та тік-струмерство. Я бачу, як молоде покоління деградує по рівню знань (колосально деградує) і стан справ такий, що прагнення надолужувати невивчене (не лише про залізницю та її роботу, це теж зауважу) немає зовсім.
В заключення цього повідомлення скажу, що на паркані написано слово з трьох відомих літер, але парканом він від цього не перестає бути, як і не стає тим, що на ньому написано. Перевіряйте всю інформацію, щоб вороги не скористалися вашою недолугістю в критичному мисленні (та/або його відсутності).
Трейнспоттінґ це не просто фоткання та тік-струмерство. Я бачу, як молоде покоління деградує по рівню знань (колосально деградує) і стан справ такий, що прагнення надолужувати невивчене (не лише про залізницю та її роботу, це теж зауважу) немає зовсім.
В заключення цього повідомлення скажу, що на паркані написано слово з трьох відомих літер, але парканом він від цього не перестає бути, як і не стає тим, що на ньому написано. Перевіряйте всю інформацію, щоб вороги не скористалися вашою недолугістю в критичному мисленні (та/або його відсутності).
4
Фото: 4846
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
причому на сайті є розділ Фотолінії, де в подробицях описані перегони і станції з зупинками, і можна ознайомитись де саме знімав, але ж кому воно то треба, хай довбеться, нашо старатись, напрягатись...
4
Фото: 47
>причому на сайті є розділ Фотолінії
Ніде не можу знайти на нього посилання... Може він (розділ) наразі скритий?
Ніде не можу знайти на нього посилання... Може він (розділ) наразі скритий?
2
Фото: 4846
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Саша, Фотолінії у списку на головній сторінці внизу справа, де всі країни та залізниці, назва "Україна / Фотолінії"
3
Фото: 0
Крім фотоліній існують гігабайти джерел починаючи з вікіпедії та закінчуючи тим же ютубом та профільними форумами та сайтами.
Не вміють дітки бачити далі найближчого піськєля.
Не вміють дітки бачити далі найближчого піськєля.
3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.