+26
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Michael_Emperor |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | tech_noir |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | ДС3 |
[+] | Enot |
[+] | L1nks |
[+] | n1giss |
[+] | Egor_079 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | Віло4ник |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sdtk4ik |
[+] | electrichnyuu |
[+] | Oipvdntik |
[+] | art-trans |
Інформація про фото
Опубліковано: 15.04.2025 10:38
Переглядів: 136
Ліцензія: CC-BY-NC-SA
EJ675-02
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | РЕД Харків |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди двосистемні |
Модель: | EJ675 |
Завод: | Škoda Vagonka ![]() |
Стан: | 10.2016 — передано на іншу дорогудіючий |
Побудований: | 23.01.2012 |
Швидкісний, двоповерховий, двосистемний електропоїзд, збудований у 6-вагонному складі, на заводі "Шкода Вагонка", по проекту "City Elephant".
З заводу прибув в РЕД Харків, де проходив дооснастку та обкатку; 20.04.2012 - приписаний до Ремонтно-Екіпірувального Депо ВЧ-1 Харків; 27.05.2012 - запущений в регулярну експлуатацію; 04.10.2016 - переданий на баланс УЗШК в ТПС "Дарниця"; 07.2022 - КР КЕВРЗ (по проект "City Express") |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | Ver.1.0 |
Дата і час зйомки: | 10.06.2012 10:04:31 |
Детальніше |
Коментарі (3)
Фото: 4846
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
обожнюю КМ постійного струму, ні стовбів тобі, нічого, все гарно і впорядковано. То лі діло на змінному, особливо свіжоелектрифіковані лінії.
1
Фото: 47
Змінний чи постійний струм не важливо - вже давно монтаж гнучких поперечин (на фото - високі металеві опори та троси між ними) заборонений - їх обслуговування та ремонт значно складніший, ніж жорстких поперечин. Плюсом гнучких поперечин була значна кількість перекриваємих колій - до 15 (для жорстких ця кількість складає лише 8) та відносна дешевизна
1
Фото: 0
У нас на одній станції ремонт (заміну) проводили, понатикали стовпів по кожній колії...
Ну невже жорстких ніззя було поставити?
Ну невже жорстких ніззя було поставити?
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.