Україна ЭД9М-007101, ЭД9М-007701
Україна, КиївКиївський електровагоноремонтний завод
Ukraine, KyivKyiv electric trainset repair plant
Автор: KREOZOT                   Дата: 30 березня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 09.04.2025 22:17
Переглядів: 337

Постійне посилання

ЭД9М-007101

Дорога приписки:Ремонтні заводи залізничного рухомого складу Україна
Депо приписки:ПрАТ «КЕВРЗ», м. Київ
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЭД9М, ЭД9МК
Завод:Демиховский машиностроительный завод Росія (Россия)
Стан:04.2025 — передано на іншу дорогудіючий
Побудований:03.2003
Ремонти:
З 2018 року знаходиться на «КЕВРЗ» в очікуванні КРП після пожежі.
 
НП та аварії:
13.12.2017 - внаслідок підпалу, у пункті обороту ст. Яготин, згоріли вагони 01 та 10.

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5200
Програмне забезпечення:Adobe Lightroom 7.1.1 (Android)
Дата і час зйомки:30.03.2025 17:22:20
Витримка:1/125 с
Діафрагма:6.3
Чутливість ISO:250
Фокусна відстань:56 мм
Еквівалентна фокусна відстань:84 мм
Детальніше

Коментарі (13)

Чому умовна публікація?
Фото: 153 · Автор фото (публікації)
Завал
Зрозумів.
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
прибрав умовну.
Вже працює. Вчора був Київ Роток Фастів
Нічого вже не можу зрозуміти з ЭД9М. Які голови 0071 живі і прошли КВР, і які голові живі від 0077? І що з ким їздить чи не їздить? Поясніть, якщо кто в курсі.
7709 та 7109 - склад синього кольору, який пройшов КР раніше, а це 7701 та 7101.
Фото: 996
Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач
Цікаво, чи зберуть тепер 0071 та 0077 в рідну складність?
Фото: 0
Не зберуть. Буде два гібрида, які тепер треба позначати належним чином.
 
Сьогодні зранку вона вже у РПЧ-10 Чернігів. Наші будуть на ній працювати та її обслуговувати. Чи відбудеться передача документально поки уточнюю.
Цитата (Xvost, 11.04.2025 06:25):
>Цікаво, чи зберуть тепер 0071 та 0077 в рідну складність?
 
Дуже доречне питання. А, справді, що є якась технічно-документальна перешкода, щоб "зріднити" два состава? Тим паче, що це вже в межах однієї філії.
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Цитата (art-trans, 11.04.2025 06:40):
>Не зберуть. Буде два гібрида, які тепер треба позначати належним чином.
 
Таке саме говорили про ЕР9М-39801/507 та 50701/398 свого часу. Нічого, місяць поїздили і поріднили.
Тут склади банально різних проектів модернізації, тому дуже навряд.
Фото: 0
Відсьогодні цей склад почав працювати в депо Чернігів на нитці 886/885 Чернігів - Фастів та 888/887 Фастів - Чернігів щоденно, крім середи, коли потрібно виконати ТО-3. Працюють локомотивні (моторвагонні?!) бригади цього ж депо.
 
Відео цього рейсу я вже опублікував
https://youtu.be/Zg1cjhlVwvY
 
Очікувалось, що замінять інший рейс та інший состав, але чомусь в ППК вирішили саме так.
 
Документальної передачі состава на баланс депо поки не фіксується (очікую на звістку, якщо це таки відбудеться).
 

 
Зазначив в описі до свого відео, додам і сюди.
 
>Прихильникам залізничного транспорту, для уникнення плутанини з іншим складом-"гібридом" з вагонами 0071 та 0077, відтепер порада зазначати цей состав із номерами головних вагонів 01 (0071-01 та 0077-01), а той, що пройшов ремонт й експлуатувався давніше, зазначати з номерами головних вагонів 09 (0071-09 та 0077-09). На словах буде зручно озвучувати "перший" чи "дев'ятий" Well
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр