+41
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Валерій Русін |
[+] | Nekit_223 |
[+] | slavuty4_17UA |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Vlados |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | Ruslan88 |
[+] | ДС3 |
[+] | mikolalex |
[+] | Sumskoj |
[+] | taveet |
[+] | Lubasya |
[+] | n1giss |
[+] | shozapipec |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | Timurentii |
[+] | iL19ya |
[+] | Віло4ник |
[+] | Коалла |
[+] | bodya3504 |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | spott.bg |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Vladyslav_277 |
[+] | Anton_7072 |
[+] | Andriy5294 |
[+] | pavleckyy |
[+] | Uz.milter_049 |
[+] | den4ikk |
[+] | Oipvdntik |
[+] | Denisbut |
[+] | Poltavskypivdenchik2 |
[+] | АндрейС |
Інформація про фото
Опубліковано: 09.04.2025 14:30
Переглядів: 259
Ліцензія: Copyright ©
ТЭП70-0116
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-3 Основа |
Мережевий №: | 15046386 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Пасажирські тепловози |
Модель: | ТЭП70 |
Завод: | Коломенский завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 04.2025) |
Заводський №: | 2456 |
Побудований: | 1988 |
З заводу прибув в депо Основа ПІВД
12.01.1993 р. — переданий в депо Люботин; 02.02.1996 р. — переданий в депo Лозова; 06.11.2011 р. — переданий в депo Ромни 12.2020 — експонат виставки на станції Харків-Балашівский |
Коментарі (9)
Фото: 24
Повернути камеру трохи правіше (щоб перед локомотивом було менше місця, а за поїздом - більше) і було б ще краще. А якби взяти в кадр усі опори з жорсткими поперечинами (або хоча б декілька), то взагалі б була ідеальна композиція!
Проте вже на даному етапі можна відзначити, що автор взяв до уваги критику на свою адресу, і покращив композицію на своїх знімках.
Проте вже на даному етапі можна відзначити, що автор взяв до уваги критику на свою адресу, і покращив композицію на своїх знімках.
10
Фото: 363
К сожалению, это не по его стилю делать нормальные компановки на фотках.
2
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Іване, краще ти не пиши такого, ти ж сам грішиш таким 

2
Фото: 370
Слушна порада. В самого мене іноді таке вискакує https://railgallery.pp.ua/view/136646/ Вагонів ж два. І км стовп нікуди б недівся і крива б не ховала хвостовий вагон. Один із моїх щасливих днів, зустрітись із молодими машиністами https://railgallery.pp.ua/view/133561/
2
Фото: 363
Цитата (Рудий Кіт, 10.04.2025 20:18):
>Іване, краще ти не пиши такого, ти ж сам грішиш таким
Чем хуже? Всё спокойно, без оскорблений всяких написано. Правильно всё пишу. Его бы кто-нибудь научил нормально делать. Местность у него вполне позволяет делать нормальные фото, а не с обрезанным составом или с не равномерной компновкой.
>Іване, краще ти не пиши такого, ти ж сам грішиш таким

Чем хуже? Всё спокойно, без оскорблений всяких написано. Правильно всё пишу. Его бы кто-нибудь научил нормально делать. Местность у него вполне позволяет делать нормальные фото, а не с обрезанным составом или с не равномерной компновкой.
2
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
так я ж теж спокійно пишу. Навчив би його взяв. я все ж грішу на те що у нього об'єктив із зумом від 100 починається, через те є особливості в плані компоновки.
2
Фото: 95
У нього обь'єктив 55-200
0
Фото: 4845
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
а ну да, точно, з 55-ти. Я свого часу як фотка на 18-55, то до 55 рідко доходило, а тут у нього рандомно з 55 тільки починається. Тут треба мабуть більш тупомордно знімати, щоб все втрапляло в кадр.
2
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.