+31
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | panskiy_dn |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | VanyushaPolisky |
[+] | ДС3 |
[+] | Сашко |
[+] | Олекса Новінський |
[+] | Enot |
[+] | Vlad067 |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | LvivTrains |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Віло4ник |
[+] | Lance |
[+] | bodya3504 |
[+] | Kra$nogradik |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | sloboda.cum |
[+] | den4ikk |
[+] | Oipvdntik |
[+] | RVR7250 |
ЧС8-008
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-1 Київ-Пасажирський |
Мережевий №: | 12902102, 12902110 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози змінного струму |
Модель: | ЧС8 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 12.2023) |
Заводський тип: | 81Е1 |
Заводський №: | 8414 |
Побудований: | 23.09.1987 |
03.2004 — КР-2 ЗЕРЗ 11.2012 — КР-1 ЗЕРЗ 10.2019 — КРП ЗЕРЗ |
Коментарі (6)
Фото: 370
Іване, це десь посередині перегону, після кривих? Ти очевидно пішки пройщов перегін. Бо я проїзжав його за кермом в 2000-му. Кирпа саме став правити і в першу чергу почав вимінювати дерево на цьому головному ходу. Вікна були в понеділок, середу, п'ятницю. Працював я на на 2М62У-0076 обслуговуючи вертушку.
1
Фото: 360 · Автор фото (публікації)
Да, от моста пешком, от кривых я далеко отошёл если с стороны подборцев.
1
Фото: 370
Зрозуміло, дякую. Я так зрозумів до Борщовичів ти не дійшов? Якщо відреагуєш на цей комент, то допишу, ще два фактори по даному перегону.
1
Фото: 116
Так, Вікторе (ми з Іваном того дня разом були)
1
Фото: 370
Як я обіцяв, то дам деякі особливості перегону та станції Борщовичі. На ЗП криві, причому круті( був схід в поїзді). Якщо далі до Борщовичів , то праворуч на низині був табір ромів із "будинків" із палок та полієтиленової плівки. По станції Борщовичі я робив маневри по поїзних сигналах!!! Маневрових світлофорів в 2000 не було. В приміщенні ДСП за пультом застелене ліжко. ДСП заступали на добу із відпочинком від 23.30 до 5.30. Станція на цей час переводилась в режим автомату: вхідні, вихідні ставали прохідними. В кого є схожа та уточнююча інформація, чекаю.
2
Фото: 360 · Автор фото (публікації)
Цитата (ВікторБГол, 08.04.2025 19:27):
>Зрозуміло, дякую. Я так зрозумів до Борщовичів ти не дійшов? Якщо відреагуєш на цей комент, то допишу, ще два фактори по даному перегону.
>
туда у меня в планах не было идти. К тому же лучше туда по путям не стоит идти после платформы "пикуловичи" бо плохо поход закончиться.
>Зрозуміло, дякую. Я так зрозумів до Борщовичів ти не дійшов? Якщо відреагуєш на цей комент, то допишу, ще два фактори по даному перегону.
>
туда у меня в планах не было идти. К тому же лучше туда по путям не стоит идти после платформы "пикуловичи" бо плохо поход закончиться.
3
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.