+21
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | lensert |
[+] | tech_noir |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Флюшка |
[+] | ML506 |
[+] | ДС3 |
[+] | Redikoff |
[+] | mikolalex |
[+] | Egor_079 |
[+] | Romikkek |
[+] | KREOZOT |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | den4ikk |
Інформація про фото
Опубліковано: 27.03.2025 08:15
Переглядів: 120
Ліцензія: Copyright ©
12. станція ЖАШКІВ (77.1)
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ, ДН-2 Козятин ![]() |
Депо приписки: | дільниця Погребище-І - Жашків (тупик) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Тепловозна тяга ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1927 |
Жашків — тупикова залізнична станція 4-го класу Козятинської дирекції Південно-Західної залізниці на неелектрифікованій лінії Погребище I — Жашків. Розташована в однойменному місті Уманського району Черкаської області.
Станція обслуговує елеватор, та деякі інші організації. Раніше відбувалось обслуговування цукрового заводу, проте станом на 2014 рік завод припинив діяльність, а під'їзна колія до заводу законсервована (частково розібрана рейко-шпальна решітка). Будівництво лінії Погребище — Жашків — Цвіткове було розпочато під час Першої світової війни. Лінія зафіксована на картах 1916 та 1917 років. Остаточне введення лінії в експлуатацію відбулося лише у 1927 році. Станція, за проєктом, не мала б бути тупиковою, навіть тривали земляні роботи в районі села Виноград, що фактично мало бути на меті для здійснення наскрізного руху поїздів з Рівного через Козятин і надалі до Черкас, але планам завадила німецько-радянська війна. До Другої світової війни станція Жашків була проміжною — у бік станції Цвіткове, як продовження лінії зі станціями Баштечки, Виноград, Бужанка, Дашуківка, Лисянка, Майданівка та Шпола. Відкриття руху транзитних пасажирських поїздів так і не було здійснено. Під час війни цю лінію було пошкоджено, а колії згодом розібрані, окрім дільниці від станції Лисянки до Хлипнівки, яка є складовою сучасної лінії Багачеве — Дашуківка. Наразі земляне полотно використовується як ґрунтова дорога, яка місцями заросла. Відтоді станція є кінцевою на лінії Погребище — Жашків. Мова про електрифікацію не йшла через тупиковість станції. Залізничне полотно пролягає лише у напрямку станції Погребище I. |
Коментарі (2)
Фото: 4839
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
тихе життя у чергової напевне тут...
0
Фото: 85 · Автор фото (публікації)
Найбільший пік роботи для чергових припадав в дні курсувань пасажирського, вивозного з біллруськими добривами та зерна з елеватору. Часом теж металобрухт і всякі збірні вантажі додавали роботи. На сьогоднішній день як з роботою по станції невідомо
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.