+21
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | Nekit_223 |
[+] | thizztle |
[+] | Roma Roma |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | Sloger6no |
[+] | aresboyyy |
[+] | Lubasya |
[+] | undefined23 |
[+] | L1nks |
[+] | shozapipec |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | bodya3504 |
[+] | spott.bg |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Mrromerrr |
[+] | den4ikk |
Інформація про фото
Опубліковано: 22.03.2025 22:36
Переглядів: 140
Ліцензія: Copyright ©
ЭР9Т-4055
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-10 Чернігів |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди змінного струму |
Модель: | ЭР9Т |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 02.2025) |
Побудований: | 01.1991 |
Примітка: | Гібрид 400901 / 404501 |
На 07.02.2025 гібрид 4009/4055 курсував у складі: 400901-66810-67104-405501 |
14. перегін Липів Ріг - Ніжин (ДН-2) (178.5 - 188.4)
Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київ ![]() |
Депо приписки: | дільниця Чернігів - Ніжин |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Перегін |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1893 |
Примітка: | Перегін одноколійний, електрифікований 25kV |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7200 |
Програмне забезпечення: | NIKON D7200 Ver.1.04 |
Дата і час зйомки: | 22.03.2025 15:01:50 |
Витримка: | 1/500 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 52 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 78 мм |
Детальніше |
Коментарі (4)
Фото: 370
Олег, рекомендував би віддрукувати фото та надати в техшколу на Святошин, коли ти станеш локомотивником. Відмінне посилання на курс ПТЕ. А саме АЛСО та передвхідна блок-ділянка.
4
Фото: 1380 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
ВікторБГол я поки що планую на метро йти, так як на УЗ зарплати - дно, на жаль, і прожити на них в Києві буде тяжко...
4
Фото: 370
Я тебе зрозумів. Так як зараз пишуть, що в метро проблеми із машиністами. Та і на мою думку може бути краще працювати, техніка в більш кращому технічному стані. Я все своє описати не в змозі, але я із 624(зараз 140) їхав часто в одну особу тих 40 хвилин. Помічник Олег регулярно бігав по дизельним, щось підрихтовувати. То не відкрились якісь жалюзі, то тяга розконтрилась, то вода сильніше витрачалась. Потім всю дорогу прикидали чи вистачить води, якою секцією переважно їхати, то дюрита підтягнемо і т.п.
1
Фото: 1380 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Зрозумів
1
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.