Україна ЭР9Т-4055, Україна / Фотолінії 14. перегін Липів Ріг - Ніжин (ДН-2) (178.5 - 188.4)
Україна, Чернігівська областьперегін Липовий Ріг - Ніжин
Ukraine, Chernihiv region
Так виглядає "точка" , яка ділить перегон на блок-ділянки при АЛСО.
Автор: Olezhan4ik                   Дата: 22 березня 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 22.03.2025 22:36
Переглядів: 140
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

ЭР9Т-4055

Дорога приписки:Приміська пасажирська компанія Україна
Депо приписки:РПЧ-10 Чернігів
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди змінного струму
Модель:ЭР9Т
Завод:Рижский вагоностроительный завод СРСР (СССР)
Стан:діючий (оновлено 02.2025)
Побудований:01.1991
Примітка:Гібрид 400901 / 404501
На 07.02.2025 гібрид 4009/4055 курсував у складі: 400901-66810-67104-405501

14. перегін Липів Ріг - Ніжин (ДН-2) (178.5 - 188.4)

Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київ Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Чернігів - Ніжин
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Перегін
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:діючий
Побудований:1893
Примітка:Перегін одноколійний, електрифікований 25kV

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D7200
Програмне забезпечення:NIKON D7200 Ver.1.04
Дата і час зйомки:22.03.2025 15:01:50
Витримка:1/500 с
Діафрагма:7.1
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:52 мм
Еквівалентна фокусна відстань:78 мм
Детальніше

Коментарі (4)

Олег, рекомендував би віддрукувати фото та надати в техшколу на Святошин, коли ти станеш локомотивником. Відмінне посилання на курс ПТЕ. А саме АЛСО та передвхідна блок-ділянка.
Фото: 1380 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
ВікторБГол я поки що планую на метро йти, так як на УЗ зарплати - дно, на жаль, і прожити на них в Києві буде тяжко...
Я тебе зрозумів. Так як зараз пишуть, що в метро проблеми із машиністами. Та і на мою думку може бути краще працювати, техніка в більш кращому технічному стані.  Я все своє описати не в змозі, але я із 624(зараз 140) їхав часто в одну особу тих 40 хвилин. Помічник Олег регулярно бігав по дизельним, щось підрихтовувати. То не відкрились якісь жалюзі, то тяга розконтрилась, то вода сильніше витрачалась. Потім всю дорогу прикидали чи вистачить води, якою секцією переважно їхати, то дюрита підтягнемо і т.п.
Фото: 1380 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Зрозумів
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр