+14
Оцінка
[+] | ВН Цокур |
[+] | thizztle |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Enot |
[+] | _AllmazZ_ |
[+] | Egor_079 |
[+] | KREOZOT |
[+] | iL19ya |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Oipvdntik |
[+] | truf1k |
Інформація про фото
Опубліковано: 20.03.2025 09:02
Переглядів: 109
Ліцензія: Общественное достояние
HRCS2-001
Дорога приписки: | Українська залізнична швидкісна компанія ![]() |
Депо приписки: | Дарниця |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди двосистемні |
Модель: | HRCS2 |
Завод: | Hyundai Rotem ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 2011 |
Швидкісний двосистемний електропоїзд, збудований на заводі Hyundai Rotem у Південній Кореї, у 9-вагонному складі.
Прибув із Південної Кореї, у Одеський морський торгівельний порт на сухогрузі, 11 березня 2012 року. 17 березня 2012 року прибув в РЕД Харків, де проходив технічну дооснастку та обкатку. Вже з червня 2012 року переведений на потужності ТПС "Дарниця", яка тоді ще добудовувалася, і введений в регулярну експлуатацію на маршрутах Київ - Харків, Київ - Львів та Київ - Донецьк. Сьогодні поїзди обслуговують маршрути "Інтерсіті+" з Києва до Львова, Дніпра, Запоріжжя, Харкова, Краматорська, а також до польського Пшемисля. |
ЭР2Р-7087
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-1 Харків-Моторвагонний |
Тип: | Електропоїзди |
Категорія: | Електропоїзди постійного струму |
Модель: | ЭР2Р |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | 08.2018 — передано на іншу дорогудіючий (оновлено 02.2025) |
Заводський тип: | 62-259 |
Побудований: | 08.1987 |
КРП КЕВРЗ 09.2018 р.
На 07.02.2025 поїзд 7087 курсував у складі: 708701-02-03-04-07-708608-08-09 |
Метадані EXIF
Дата і час зйомки: | 20.06.2018 13:43:15 |
Детальніше |
Коментарі (0)
Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.