Нідерланди (Nederland) 4078, 4012, 4031
Гумор (Dutch Railways (NS))
Нідерланди, провінція Оверейселстанція Генгело
Nederland, Overijsselstation Hengelo
Netherlands, OverijsselHengelo station
Одна голова добре, а дві - краще або Третій зайвий.
Автор: LHS                   Дата: 11 жовтня 2024 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 07.03.2025 09:36
Переглядів: 202

Постійне посилання

4078

Дорога приписки:Dutch Railways (NS) Нідерланди (Nederland)
Депо приписки:Nederlandse Spoorwegen
Мережевий №:NL NS 94 84 4387 078-7
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди постійного струму
Модель:ICM (Intercity Materieel)
Завод:Waggonfabrik Talbot Німеччина (Deutschland)
Стан:діючий
Заводський тип:ICMm-2
Побудований:1989
NS Class 4000
Всі електропоїзди ICM в Нідерландах отримали прізвисько Koploper (з нідерландської: kop - голова, loper - бігун) через конструктивну особливість головних вагонів, яка передбачала можливість проходу з одного поїзда ICM в інший.
Панорамні кабіни машиністів розташовані над цими проходами, що надає цим потягам незвичного вигляду. З 2005 року проходи між поїздами не використовуються.
 
Тривагонний електропоїзд ICM-2 4078 побудований 1989 р. компанією Talbot в Аахені.
 
2009 пройшов модернізацію на NedTrain (Гарлем) з перейменуванням на ICMm-2 4078
 
Склад:
NL NS 94 84 4387 078-7 - mBFk
NL NS 94 84 4389 078-5 - AB
NL NS 94 84 4388 078-6 - sBk

4031

Дорога приписки:Dutch Railways (NS) Нідерланди (Nederland)
Депо приписки:Nederlandse Spoorwegen
Мережевий №:NL NS 94 84 4384 012-9
Тип:Електропоїзди
Категорія:Електропоїзди постійного струму
Модель:ICM (Intercity Materieel)
Завод:Waggonfabrik Talbot Німеччина (Deutschland)
Стан:діючий
Заводський тип:ICMm-1
Побудований:1985
NS Class 4000
Всі електропоїзди ICM в Нідерландах отримали прізвисько Koploper (з нідерландської: kop - голова, loper - бігун) через конструктивну особливість головних вагонів, яка передбачала можливість проходу з одного поїзда ICM в інший.
Панорамні кабіни машиністів розташовані над цими проходами, що надає цим потягам незвичного вигляду. З 2005 року проходи між поїздами не використовуються.
 
Тривагонний електропоїзд ICM-1 4031 побудований 1985 р. компанією Talbot в Аахені.
 
2008 пройшов модернізацію на NedTrain (Гарлем) з перейменуванням на ICMm-1 4031
 
Склад:
NL NS 94 84 4384 031-9 - mBFk
NL NS 94 84 4386 031-7 - AB
NL NS 94 84 4385 031-8 - sBk

Коментарі (3)

Фото: 4839
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
які вони чисті, а ми Фастів ругаємо...
Фото: 244 · Автор фото (публікації)
Відео:
https://www.youtube.com/watch?v=sCpTqUKX9FQ&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F.Railway.Kolej.Eisenbahn
 
Мені ці електропоїзди нагадують стилізованих змій з колишніх мультфільмів: очі (кабіна) зверху.
Жесть, л/б видит хоть что-то?
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр