Україна 2ТЭ116-713
Україна, Полтавська областьперегін пост 8 км - Полтава-Південна
Ukraine, Poltava regionpost 8 km - Poltava-Pivdenna line
Автор: Рудий Кіт                   Дата: 11 лютого 2025 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 11.02.2025 18:42
Переглядів: 175
Ліцензія: Copyright ©

Постійне посилання

2ТЭ116-713

Дорога приписки:Південна філія УЗ Україна
Депо приписки:ТЧ-3 Основа
Мережевий №:16829285 / 16829293
Тип:Магістральні тепловози
Категорія:Вантажні тепловози
Модель:2ТЭ116
Завод:Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции СРСР (СССР)
Стан:діючий
Побудований:1981
Приписка до депо:
З заводу поступив в депо Волноваха
__.202_ - переданий в депо Покровськ
02.2022 - евакуйований на Львівську залізницю

Метадані EXIF

Виробник камери:NIKON CORPORATION
Модель камери:NIKON D5100
Програмне забезпечення:Ver.1.00
Дата і час зйомки:11.02.2025 16:17:55
Витримка:1/320 с
Діафрагма:6.3
Чутливість ISO:200
Фокусна відстань:42 мм
Еквівалентна фокусна відстань:63 мм
Детальніше

Коментарі (10)

Засилка з Харкова?
Фото: 4799 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
З Лозової
Честно, впервые вижу когда один стошеснарь по разному покрашен.
Новая моча в голове стукнула ; гонять на ремонт не целой составностью, а по пробегам , теперь гибриды постоянные вошли в норму
А що він в Лозовій робив?
 
Цитата (N_V, 11.02.2025 20:56):
>Новая моча в голове стукнула ; гонять на ремонт не целой составностью, а по пробегам , теперь гибриды постоянные вошли в норму
 
Тема с "Територии Успеха".
Цитата (sholokic, 11.02.2025 20:56):
>А що він в Лозовій робив?
> 
>
Можливо допомогав вл11, і потім сюдой приїхав Well
2ТЭ116 катаются везде , где надо тягать плети , кантовать думпкары/вертушку и прочее , шо не вывозит Чмовоз
Цитата (N_V, 11.02.2025 20:56):
>Новая моча в голове стукнула ; гонять на ремонт не целой составностью, а по пробегам , теперь гибриды постоянные вошли в норму
 
Хочу побачити реалізацію цієї ідеї на комісійному огляді: приїжджають шановні члени комісії на огляд, ходять із розумними обличчями, дивляться на тепловоз, а там - одна секція щойно пофарбофвана, підмарафечена, а інша - іржавіє і розсипається. А потім ці світлини розмістити по всіх сайтах і соцмережах - на доказ свідчення сучасного прогресивного мислення менеджерів УЗ.
 
Ну і на МВРС, звісно, капітальний ремонт по пробігах буде виглядати епічно.
Они берут две рандомные секции которые +/- совпали по пробегам и гонят их в завод на КР , Там уже выходит целый тепловоз с двух разных половинок , который числится как одна единица. + щас когда взялись за них плотно , оказалось , шо половина секций стоит по таким бокам , какие ДТРЗ решить не может , из-за этого берут либо просто одну секцию в КР и так её выпихивают в вольный полет в поисках другой секции с который они друг друга «побачат» по схеме или же с депо выше описанную картину реализуют.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр