+41
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | dda_photographies |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | Алексей Краснов |
[+] | Lonesome Crow |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Сашко |
[+] | mikolalex |
[+] | Sloger6no |
[+] | Enot |
[+] | _AllmazZ_ |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | L1nks |
[+] | Egor_079 |
[+] | shozapipec |
[+] | KREOZOT |
[+] | Timurentii |
[+] | Бодька |
[+] | Lance |
[+] | bodya3504 |
[+] | k1prock |
[+] | VladislavCNik |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Назар11 |
[+] | sloboda.cum |
[+] | Vladyslav_277 |
[+] | shidnyi_expres |
[+] | den4ikk |
[+] | W1nexx |
Інформація про фото
Опубліковано: 11.02.2025 18:42
Переглядів: 175
Ліцензія: Copyright ©
2ТЭ116-713
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-3 Основа |
Мережевий №: | 16829285 / 16829293 |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1981 |
Приписка до депо: З заводу поступив в депо Волноваха __.202_ - переданий в депо Покровськ 02.2022 - евакуйований на Львівську залізницю |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D5100 |
Програмне забезпечення: | Ver.1.00 |
Дата і час зйомки: | 11.02.2025 16:17:55 |
Витримка: | 1/320 с |
Діафрагма: | 6.3 |
Чутливість ISO: | 200 |
Фокусна відстань: | 42 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 63 мм |
Детальніше |
Коментарі (10)
Фото: 4799 · Автор фото (публікації)
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
З Лозової
3
Фото: 332
Честно, впервые вижу когда один стошеснарь по разному покрашен.
5
Фото: 0
Новая моча в голове стукнула ; гонять на ремонт не целой составностью, а по пробегам , теперь гибриды постоянные вошли в норму
4
Фото: 0
А що він в Лозовій робив?
3
Цитата (N_V, 11.02.2025 20:56):
>Новая моча в голове стукнула ; гонять на ремонт не целой составностью, а по пробегам , теперь гибриды постоянные вошли в норму
Тема с "Територии Успеха".
>Новая моча в голове стукнула ; гонять на ремонт не целой составностью, а по пробегам , теперь гибриды постоянные вошли в норму
Тема с "Територии Успеха".
2
Фото: 0
Цитата (sholokic, 11.02.2025 20:56):
>А що він в Лозовій робив?
>
>
Можливо допомогав вл11, і потім сюдой приїхав
>А що він в Лозовій робив?
>
>
Можливо допомогав вл11, і потім сюдой приїхав

3
Фото: 0
2ТЭ116 катаются везде , где надо тягать плети , кантовать думпкары/вертушку и прочее , шо не вывозит Чмовоз
5
Фото: 23
Цитата (N_V, 11.02.2025 20:56):
>Новая моча в голове стукнула ; гонять на ремонт не целой составностью, а по пробегам , теперь гибриды постоянные вошли в норму
Хочу побачити реалізацію цієї ідеї на комісійному огляді: приїжджають шановні члени комісії на огляд, ходять із розумними обличчями, дивляться на тепловоз, а там - одна секція щойно пофарбофвана, підмарафечена, а інша - іржавіє і розсипається. А потім ці світлини розмістити по всіх сайтах і соцмережах - на доказ свідчення сучасного прогресивного мислення менеджерів УЗ.
Ну і на МВРС, звісно, капітальний ремонт по пробігах буде виглядати епічно.
>Новая моча в голове стукнула ; гонять на ремонт не целой составностью, а по пробегам , теперь гибриды постоянные вошли в норму
Хочу побачити реалізацію цієї ідеї на комісійному огляді: приїжджають шановні члени комісії на огляд, ходять із розумними обличчями, дивляться на тепловоз, а там - одна секція щойно пофарбофвана, підмарафечена, а інша - іржавіє і розсипається. А потім ці світлини розмістити по всіх сайтах і соцмережах - на доказ свідчення сучасного прогресивного мислення менеджерів УЗ.
Ну і на МВРС, звісно, капітальний ремонт по пробігах буде виглядати епічно.
4
Фото: 0
Они берут две рандомные секции которые +/- совпали по пробегам и гонят их в завод на КР , Там уже выходит целый тепловоз с двух разных половинок , который числится как одна единица. + щас когда взялись за них плотно , оказалось , шо половина секций стоит по таким бокам , какие ДТРЗ решить не может , из-за этого берут либо просто одну секцию в КР и так её выпихивают в вольный полет в поисках другой секции с который они друг друга «побачат» по схеме или же с депо выше описанную картину реализуют.
5
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.