+29
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Olezhan4ik |
[+] | thizztle |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Roma Roma |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Evil_Orange |
[+] | POMARANCH |
[+] | Ruslan88 |
[+] | semen |
[+] | luka0052 |
[+] | Leynard |
[+] | Lubasya |
[+] | L1nks |
[+] | LvivTrains |
[+] | Egor_079 |
[+] | VL80T-1177 |
[+] | Ds3_drimer |
[+] | KREOZOT |
[+] | Demeter |
[+] | Коалла |
[+] | bodya3504 |
[+] | sholokic |
[+] | Vladyslav_277 |
[+] | den4ikk |
[+] | brightside |
[+] | W1nexx |
Інформація про фото
Опубліковано: 11.02.2025 17:05
Переглядів: 125
Ліцензія: Copyright ©
ДР1АМ-1906
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-2 Тернопіль |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДР1А |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 11.2023) |
Побудований: | 31.07.1981 |
ДР1АМ-197
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія ![]() |
Депо приписки: | РПЧ-2 Тернопіль |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДР1А |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод ![]() |
Стан: | діючий (оновлено 01.2024) |
Побудований: | 28.02.1982 |
Примітка: | Гібрид 197.1 / 190.6 |
30.10.2016 загорання головного вагона 197-1 в депо Тернопіль КР-2 RRA 06.2001 На 07.02.2025 гібрид 197.1/190.6 курсував у складі: ДР1А-197.1-190.2-190.6г |
Метадані EXIF
Виробник камери: | NIKON CORPORATION |
Модель камери: | NIKON D7100 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop Express (Android) |
Дата і час зйомки: | 26.01.2025 09:44:45 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 7.1 |
Чутливість ISO: | 800 |
Фокусна відстань: | 78 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 117 мм |
Детальніше |
Коментарі (2)
Фото: 23
І як у цій кривій поїзди не падають? Вона ж завалена на зовнішній бік...
4
Фото: 367
Написати коментар на попередній, то може визвати дискусію. А саме на рахунок завалу, тобто незначного повернення проти часової. Бо автор мабуть користувався вирівнюванням голови. Хоча можна взяти до уваги сигнальний знак, по якому можна рівняти. Тоді і нахил бути як в кривій. Та швидкості на дільниці в межах 40-60 кмг, що забезпечить безпроблемне слідування.
4
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.