Україна / Фотолінії 1. станція ПОЛТАВА-ПІВДЕННА (140.0 / 340.2 / 0)
Україна, Полтавастанція Полтава-Південна
Ukraine, PoltavaPoltava-Pivdenna station
Вагонне депо Полтава (ВЧД-9)
Автор: Алексей Краснов                   Дата: 30 червня 2012 р.

Інформація про фото

Опубліковано: 05.02.2025 19:16
Переглядів: 104
Ліцензія: CC-BY

Постійне посилання

1. станція ПОЛТАВА-ПІВДЕННА (140.0 / 340.2 / 0)

Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Полтава-Південна - Вакулинці (ДН-3 Суми)
Мережевий №:448709
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:діючий
Побудований:01.08.1870
ПОЛТАВА-ПІВДЕННА — позакласна дільнична станція Полтавської дирекції Південної залізниці, залізничний вузол чотирьох напрямків (на Київ, Харків, Кременчук та Лозову). Розташована на площі Слави у Подільському районі міста Полтави.
 
1864 року ухвалено рішення побудувати залізницю, яка б сполучила Одесу через Миколаїв, Полтаву та Харків із Московією.
 
Станція Полтава-Південна відкрита 1 серпня 1870 року на лінії Полтава — Кременчук. 1 червня 1871 року відкрито рух у напрямку Харкова. Станція мала первинну назву — Полтава, Харківсько-Миколаївської залізниці.
 
1870 року при станції побудоване паровозне депо, 1871 року відкрито паровозоремонтні майстерні, що поклали початок роботи Полтавського тепловозоремонтного заводу. 1901 року відкритий рух лініями Полтава — Київ та Полтава — Лозова, що перетворило станцію на вузлову.
 
Станція має більше 80-ти колій, 6 парків + окремий пасажирський вокзал на 6 колій, 5 платформ. Станція просторово простягається з півночі на південь. Люботинський, Сортувальний та Ромоданівський парки територіально об'єднані в один великий парк з більш як 30-ма коліями загалом. Південніше розташований Передгірковий та Ворсклянський парки. Сортувальна гірка розташована посередині, між комбінованим ЛЮБ-СОР-РОМ парком та Передгірковим. Пасажирський вокзал на 6 колій та Пасажирський парк на 10 колій розташовани західніше вантажних парків, і відокремлений від вантажної роботи. Хоча зрідка через вокзал проходять транзитні поїзди. Депо розташовані на півночі станції. В межах станції розташований Центр Механізації Колійних Робіт Південної залізниці.
 
У серпні 2008 року станція Полтава-Південна електрифікована змінним струмом (~25 кв). Цим було покладено початок електрифікації дільниці Полтава — Кременчук. 21 серпня 2008 року відбулося урочисте відкриття руху поїздів електрифікованою дільницею. Електропоїзд сполученням Полтава — Огульці вперше вирушив із Південного вокзалу. З моменту введення в експлуатацію електрифікації ділянки Коломак — Огульці — Люботин-Західний електропоїзди курсували з Київського вокзалу без заходу на станцію Полтава-Південна. Електрифікація Південного вокзалу була одним з етапів електрифікації Кременчуцького ходу.
 
15 листопада 2011 року повністю електрифікована дільниця Кременчук — Полтава-Південна. Цю дільницю відкривав новий електропоїзд Південної залізниці — ЕПЛ9Т-015, спочатку до Малої Перещепинської, а згодом і до Кременчука.
 
5 травня 2012 року відбулося відкриття електрифікованої дільниці Полтава-Південна — Лозова
.

Метадані EXIF

Виробник камери:Canon
Модель камери:Canon PowerShot SX220 HS
Програмне забезпечення:Adobe Photoshop CS2 Windows
Дата і час зйомки:30.06.2012 11:45:58
Витримка:1/1000 с
Діафрагма:5.6
Чутливість ISO:100
Фокусна відстань:11.728 мм
Детальніше

Коментарі (0)

Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр