+25
Оцінка
[+] | Xvost |
[+] | ВН Цокур |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | Nekit_223 |
[+] | Юрко |
[+] | ANT8N4IK |
[+] | Gers |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | POMARANCH |
[+] | ML506 |
[+] | Ruslan88 |
[+] | Redikoff |
[+] | Sloger6no |
[+] | undefined23 |
[+] | L1nks |
[+] | Egor_079 |
[+] | KREOZOT |
[+] | Бодька |
[+] | iL19ya |
[+] | bodya3504 |
[+] | Sunks1 |
[+] | sholokic |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Назар11 |
ДР1А-297
Дорога приписки: | Приміська пасажирська компанія |
Депо приписки: | РПЧ-12 Полтава |
Категорія: | Дизель-поїзди |
Модель: | ДР1А |
Завод: | Рижский вагоностроительный завод |
Стан: | діючий (оновлено 11.2023) |
Побудований: | 1990 |
Дизель-поїзд побудований в 6-вагонному складі на Ризькому ВБЗ, в 1990 році;
З заводу потупив в депо ТЧ-12 Гребінка; В 1996 році переданий в депо ТЧ-5 Полтава; В 2008 році переданий в депо РПЧ-2 Полтава; До 2006 року носив іменну назву "Гетьман Сагайдачний"; Вагон 297.1 списаний, перебитий в 288.3 та запущений в роботу; На дизель-поїзді свого часу проводився експеримент зі встановлення на голову 297.3 "танкового" високочастотного двигуна. Плюсами подібного експерименту стали потужність та витривалість, а от недостатки виявились відразу, а саме непристосованість штатної гідропередачі ГДП-1000 до оборотів двигуна, а також його шумовий фон, який перевищував 96 ДБ, його було чутно досить далеко (в безвітряну погоду до 3-х кілометрів) |
Метадані EXIF
Виробник камери: | Canon |
Модель камери: | Canon PowerShot SX400 IS |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop 25.9 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 01.02.2025 15:52:59 |
Витримка: | 1/250 с |
Діафрагма: | 5 |
Чутливість ISO: | 400 |
Фокусна відстань: | 18.553 мм |
Детальніше |
Коментарі (1)
Фото: 4775
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Рудий Кіт і VladDzen у кадрі
6
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.