+24
Оцінка
[+] | KREOZOT |
[+] | sdtk4ik |
[+] | Рудий Кіт |
[+] | shozapipec |
[+] | Evil_Orange |
[+] | Leynard |
[+] | Юрко |
[+] | ВікторБГол |
[+] | Nikolya_UA |
[+] | Egor_079 |
[+] | Maks._.2m62u |
[+] | iL19ya |
[+] | Dmytro_UZ |
[+] | Romikkek |
[+] | Enot |
[+] | ВН Цокур |
[+] | VladislavCNik |
[+] | spott.bg |
[+] | Oipvdntik |
[+] | Коалла |
[+] | Timurentii |
[+] | M1fen4ik |
[+] | Miha2te10 |
[+] | den4ikk |
2ТЭ116-1502Б
Структура: | Південна філія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ТЧ-3 Основа |
Тип: | Магістральні тепловози |
Категорія: | Вантажні тепловози |
Модель: | 2ТЭ116 |
Завод: | Ворошиловградское производственное объединение тепловозостроения имени Октябрьской революции ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 13.06.1989 |
п. 46 Ужгород - Харків
Структура: | Пасажирська Компанія УЗ ![]() |
Підрозділ: | ПКВЧ-5 Ужгород |
Тип: | Нічний пасажирський поїзд (НП) |
Завод: | ![]() |
Стан: | діючий |
Побудований: | 10.12.2017 |
Примітка: | "Ужгород" |
«У́жгород» — пасажирський поїзд № 46/45 сполученням Ужгород — Харків, є найдовшим маршрутом у внутрішньому сполученні України. Протяжність маршруту — 1461 км.
Вперше в історії пасажирський поїзд за маршрутом Ужгород — Лисичанськ було призначено з 10 грудня 2017 року, одразу ж після скасування поїзда № 99/100 «Закарпаття». З 5 серпня 2018 року поїзд курсував без заїзду на станцію Здолбунів. З 2022 року відновлено рух поїзда через станцію Здолбунів. 24 лютого 2022 року змінено маршрут руху поїзда через станцію Полтаву та тимчасово припинено курсування через станції Суми, Ворожба, Ніжин, Конотоп, Бахмач-Пасажирський. Через декілька днів поїзд тимчасово був перенаправлений до станції Краматорськ. Станом на 2024 рік поїзд курсує за маршрутом Харків — Ужгород (через станції Конотоп, Суми). Рух до станції Лисичанськ наразі тимчасово скасований через повномасштабне російське вторгнення в Україну. На маршруті руху курсує два склади формування ПКВЧ-5 станції Ужгород. Зазвичай поїзд складається з 15 фірмових пасажирських вагонів різного класу комфортності: - 1 вагон класу Люкс (№ 5) - 5 купейних (№ 1—4, 6); - 9 плацкартних вагонів (№ 7—15). Вагон № 6 — штабний. Вагони фірмові, купе та люкс оснащено кондиціонерами, частково — біотуалетами та іншими зручностями. |
Метадані EXIF
Програмне забезпечення: | NIKON D7200 Ver.1.04 |
Дата і час зйомки: | 31.01.2025 12:13:24 |
Детальніше |
Коментарі (1)
Додати коментар
Ви не можете переглядати та залишати коментарі, так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість переглядати та залишати коментарі.