Інформація про фото
Опубліковано: 31.01.2025 11:36
Переглядів: 35
Ліцензія: Copyright ©
2. станція КРАСНОГРАД (80.6)
Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-2 Харків |
Депо приписки: | дільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Станція стикування 3kV | 25kV, без зміни роду струму в контактній мережі. |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1897 |
Красногра́д (до 1964 року — Конгра́д, Костянтиногра́д) — вузлова станція (за класифікацією — проміжна залізнична станція) 2-го класу, Харківської дирекції, Південної залізниці, електрифікована постійним та змінним струмом.
Розташована в середмісті Берестина, Харківської області, на перетині ліній Полтава-Південна — Лозова, і Мерефа — Самар-Дніпровський, між постом 74 км. (8 км), станціями Балки (18 км), Нововербівка (10 км) і Зачепилівка (24 км). Станцію засновано 1897 року після введення в експлуатацію другої черги дільниці Полтава — Костянтиноград від станції Карлівка. Наступного року завершено будівництво будівлі залізничного вокзалу. 25 жовтня 1901 року побудовано і введено в експлуатацію дільницю Костянтиноград — Лозова завдовжки 89 верст. 21 грудня 1926 року через станцію пройшов перший потяг з делегацією дніпропетровських робітників та селян лінією Мерефа — Костянтиноград. 1927 року відбулося введення в експлуатацію лінії від Мерефи до Нижньодніпровська, а станція Костянтиноград стала значним залізничним вузлом. Наприкінці 1920-х років було побудовано 2 депо та приймально-відправний пункт. 1988 року станцію було електрифіковано в складі дільниці Власівка — Красноград завдожки 37 км, на що було витрачено 3 млн карбованців. Будівельно-монтажні роботи виконували працівники Харкова, Дніпропетровська, Куп'янська та Воронежа. Електрифікацію було завершено на 5 місяців раніше запланованого терміну. 14 жовтня 1988 року відбувся перший рейс електропоїзда від Харкова до Краснограда, який вів машиніст Є. М. Тищенко. У 1961 році відбулась перша серйозна реконструкція західної горловини станції, а саме перебудова перегону, що примикає з Полтави. Одноколійну лінію від поста 79 км. (є залишки і сьогодні) розібрали, як і сам пост, натомість побудували двоколійну ділянку від колишнього посту до станції, змістивши її на 300 метрів південніше. З 19 серпня 2011 року, через реконструкцію станції Красноград та електрифікацію станції змінним струмом (~25 кВ) для впровадження швидкісного руху до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року, були скасовані всі електропоїзди до станції Красноград. З Харківського напрямку електропоїзди прямували до станцій Власівка та Берестовеньки, де для пасажирів були призначені дизель-поїзди від станцій Власівка та Берестовеньки до Краснограда. Дизель-поїзди полтавського моторвагонного депо виконували човникові рейси, базуючись на станції Красноград. Рух поїздів на Полтаву був зупинений повністю, на Лозову їздили по старому графіку. Також були поїзди з Дніпра. Під час реконструкції стару контактну мережу було демонтовано повністю, та замінено на нову: на 1—5 коліях — змінного струму, а на 7—11 коліях — постійного струму, і надалі набула статусу станції стикування двох видів напруги, без перемикання напруги у КМ. Доречі по 6-й колії споруджено нейтральну вставку, і лише по ній можна потрапити з Полтавського напрямку на Харківський під контактною мережею, всі інші з'їзди між парками не мають контактної мережі. Було побудовано нові посадкові платформи, які стали ширшими за попередні: дві — розміром 468 м × 6 м, а також одна — 222 м × 7 м, а також капітально відремонтовано пішохідний міст. 5 травня 2012 року урочисто відбулося відновлення руху електропоїздів до Краснограду, коли був поданий струм на перегоні Нововербівка — Красноград. 15 травня 2012 року урочисто відкрита електрифікована дільниця Полтава — Красноград — Лозова. Введено в експлуатацію нові системи мікропроцесорної централізації стрілочних переводі та автоблокування на дільницях Полтава — Красноград та Красноград — Лозова, які замінили релейні системи, що працювали до цього часу, а також блокують некоректні дії операторів та дають можливість не тільки управляти технологічним процесом на станціях, а підключити датчики температури рейок, напруги в контактній мережі, місцезнаходження і швидкості руху локомотивів і вагонів тощо. Обидві дільниці були об'єднані в єдиний диспетчерський центр. Станція є кінцевою для електропоїздів у напрямку Харкова та приміських поїздів до Дніпра, а також проміжною для електропоїздів у напрямку Лозової та Полтави-Південної. На станції діє оборотне депо, в якому є свій черговий, а також будинок відпочинку лок. бригад, колійна частина, та дільниця контактної мережі. |
Метадані EXIF
Виробник камери: | OLYMPUS IMAGING CORP. |
Модель камери: | FE5035 |
Програмне забезпечення: | Adobe Photoshop CS6 (Windows) |
Дата і час зйомки: | 28.05.2011 10:44:47 |
Витримка: | 1/400 с |
Діафрагма: | 4.7 |
Чутливість ISO: | 64 |
Фокусна відстань: | 15.6 мм |
Еквівалентна фокусна відстань: | 87 мм |
Детальніше |
Коментарі (0)
Ніхто ще не залишав коментарі під цим фото.
Додати коментар
Ви не можете залишати коментарі так як не авторизовані.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.
Зареєструйтесь або авторизуйтесь на сайті, будь ласка, щоб мати можливість залишати коментарі.